קעקועים שמסמלים התחלה חדשה

כולנו משתנים לאורך החיים ולעיתים אנחנו עוברים חוויות כל כך משנות חיים שאנחנו מרגישים שנולדנו מחדש וקיבלנו הזדמנות להתחיל מחדש. פעמים רבות נחליט לקעקע את הרגע הזה בחיים ולכן אין זה פלא שבעולם הקעקועים קיימים קעקועים שמסמלים התחלה חדשה.

בוודאי הדבר הראשון שעלה לכם לראש הוא הפניקס. אשר ידוע ביכולנו המופלאה להיוולד מחדש ולהתחדש. הפניקס יכול להיות קעקוע מהמם כיוון שהוא מלא צבעים ויפיפה בצורתו. כדאי לקחת בחשבון שאם בחרתם בפניקס בתור הקעקוע במסמל התחלה מחדש סביר לוודאי שיהיה זה קעקוע בינוני ומעלה.

תולעת משי ופרפר הם גם כן סמלים של קעקועים שמסמלים התחלה חדשה. הפרפר מתחיל את דרכו כתולעת משי אשר נכנסת לגולם ומשם יוצאת פרפר יפיפה המסמל את השינוי.

אוּרוֹבוֹרוֹס או בולע הזנב הוא נושא נהדר לקעקועים שמסמלים התחלה חדשה. אוּרוֹבוֹרוֹס הוא סמל עתיק יווני שנראה לרוב כזוחל או דרקון בצורת עיגול אשר אוכל את הזנב שלו. הוא מסמל את המעגליות של כל הדברים, שאנו משתנים ללא הפסקה, בולעים את העבר על מנת ללמוד ממנו ולהמשיך הלאה.

ישנם עוד סמלים רבים שיכולים להיות קעקועים שמסמלים התחלה חדשה ואנחנו כאן כדי לעזור בנושא זה ונוספים. תרגישו חופשי ליצור איתנו בקלות רבה דרך טופס צור הקשר שבאתר וצוות המומחים ישמח לעמוד לרשותכם בכל עניין.

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB