קעקועים שמסמלים חוזק

רבים מחליטים לעשות קעקוע לאחר התמודדות עם קושי מסוים בחיים והם רוצים קעקוע שיסמל עבורם תמיד את המאבק והניצחון עליו, או בקיצור קעקוע שיסמל חוזק. מכיוון שכך, הקעקוע מאוד אישי וייתכן שרק המקועקע עצמו יבין את משמעותו. אבל זה לא מזיק לחפור מעט באינטרנט על מנת לקבל איזה כיוון לגבי קעקועים שמסמלים חוזק.

כמובן שגם את הקעקועים שמסמלים חוזק ניתן לערוך באופן כזה שיהיו אישיים יותר. פה נכנס תפקידו של המקעקע אליו תפנו, כמה דוגמאות:

נחש. חיה חזקה, ערמומית וטורפת היא בהחלט דרך להזכיר לעצמכם כמה אתם חזקים.

סימול דופק. רבים מחליטים לקעקע את צורת הדופק שלהם כי העובדה שאנחנו חיים על אף המאבקים והקשיים היא בהחלט סימן לחוזקה. אגרוף. חוזק פיסי מזכיר לנו גם על הכוח הנפשי שלנו. בעזרת הסמל הכוחני של אגרוף נוכל לסמל לעצמנו ולעולם על הכוח שלנו והמאבק שניצחנו.

כיתוב. המילה חוזק בעצמה מעבירה את המסר אך כמובן שרבים בוחרים במשפטים בעלי משמעות עבורם מתוך שירים או פתגמים. אם אתם מחפשים אחר קעקועים שמסמלים חוזק, שקלו ברצינות את האפשרות לקעקע מילה \ משפט משמעותיים עבורכם.

אל תשכחו להסתכל באתר ולחפש את ההשראה הבאה שלכם עבור קעקועים שמסמלים חוזק, או ליצור איתנו \ סטודיו קעקועים נבחר קשר בקלות רבה דרך אחת מן השיטות שבאתר.

לרעיונות נוספים לקעקועים >>

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB