קעקוע יהלום קטן

איך לבחור קעקוע בפעם הראשונה

זה מתבשל בנו לאט לאט, הצורך הזה לצייר על הגוף, להשאיר בו חותם קטן שכולו ביטוי אישי. יש מי שכבר בגיל 18 יודע בדיוק מה הוא יקעקע על הגוף, יש מי שזה מגיע אליו בגיל מאוחר יותר. בכל מקרה, בחירת קעקוע בפעם הראשונה היא לא פשוטה ולרוב היא מגיעה מהלב.

אז איך בוחרים קעקוע? הנה כמה טיפים עבורכם

 

1) תמצאו משהו שמדבר אליכם

יש כל כך הרבה ציורים, צורות, אותיות, מסרים ורעיונות וקשה לבחור מכולם את הרעיון המדויק. עם זאת, חשוב להתמקד ברעיונות שיש להם קשר אישי אליכם, שמשהו בהם מדבר אליכם הכי פרטי שאפשר.

קעקוע אגס לעורף

אם זו צורה מסוימת, שיהיה לה עבורכם משמעות סמלית כלשהי. אם זה משפט או שם, שהוא יהיה חשוב לכם או מעביר את המסר שלכם.

 

2) תחשבו על קעקוע שתוכלו לסבול לאורך זמן

אין דבר מבאס יותר מלגלות שהקעקוע שעשיתם בכלל לא מדבר אליכם. זה יכול לקרות אחרי שנים וזה יכול לקרות חמש דקות אחרי שסיימתם לקעקע אותו. לכן, חשוב לבחור בקעקוע שאתם שלמים איתו לחלוטין ושתוכלו להתמודד איתו גם אחרי שנים רבות.

קעקוע שועל לפרק היד

 

3) לכו למקעקע שמבין ויודע

לפעמים המקעקע עצמו הוא זה שעוזר לכם לבחור במה שמתאים לכם. הוא יראה לכם דוגמאות מהעבודות שלו וימליץ על דברים שמתאימים לאישיות שלכם. כדאי ללכת למקעקע מקצועי ככל האפשר, שיש לו ניסיון ושיכול להראות לכם הרבה דוגמאות שונות, מה שיעזור לכם בסופו של דבר לבחור משהו מדויק שמתאים בדיוק לכם.

קעקוע חצי אבטיח לקרסול

 

בחירת קעקוע ראשון היא ממש לא קלה ולכן כדאי לקחת את הזמן וללכת למקעקע רק אחרי שבדקתם עם עצמכם וגיליתם שהתאהבתם במשהו מיוחד. באתר אינקמי תמצאו מבחר גדול של מקעקעים בכל הארץ ותוכלו לראות דוגמאות לקעקועים שאולי ידברו אליכם.

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB