קעקועים גדולים – למה, כמה ואיך

טרנד הקעקועים הגדולים שהתפתח לאחרונה תפס אנשים רבים. וכיום, ניתן לראות ישראלים רבים עם קעקועים יפים בגב או הכתף, וכמובן שלל קעקועים בכל אזור אפשרי בגוף. ולמרות זאת, לפני שאתם ממהרים להתהדר בקעקוע כזה, שעתיד לכסות חלק נכבד מעורכם, הנה כמה עצות לדרך.

Versus Ink (אוסטרליה)
Versus Ink (אוסטרליה)

 

הכל מתחיל ונגמר במכון הקעקועים

בחרו מכון איכותי ובעל מוניטין. וודאו שיש לו רישיון של משרד הבריאות. בדקו שהוא מחזיק ברישיון עסק. חשוב לפנות למכון קעקועים השומר על היגיינה וסטריליות. מומלץ להקשיב לעצות של המקעקע כיצד לשמור על הקעקוע הטרי, שיישמר לאורך זמן עם צבעים חיים ויפים. ובנוסף, קבלו הסברים כיצד לטפל במקום הקעקוע ולמנוע רגישות, בעיות בעור, או מראה לא יפה בעתיד. פרט מאוד חשוב הוא לזכור לא להיחשף לשמש, חשיפה לשמש תגרום לדהיית הצבעים.

5

ביחרו דוגמא שתבטא אתכם

זכרו שהקעקועים שלכם מבטאים בעצם את הפנימיות שלכם. לכן מומלץ לבחור בקעקוע שיבטא את רגשותיכם, רגשות האהבה, החובה או השייכות שלכם. מומלץ להתייעץ עם המקעקע כדי לבחור את הקעקוע הנכון עבורכם. ואם אתם טובים בזה תוכלו תמיד לצייר או לעצב את מה שאתם מעוניינים בו.

התהליך

בשלב הראשון מסירים שיער, במידה וקיים, באזור שרוצים לבצע קעקוע. לאחר מכן מחטאים את האזור בחומר חיטוי. לאחר ההכנה, המקעקע מצייר על הגוף את צורת הקעקועים הנבחרים ובאמצעות אקדח קעקוע שבו 5-7 מחטים המופעלים על ידי לחיצה על ההדק. החומרים במחטים מוזרקים לתוך העור, וכך יוצרים את הקעקוע.

Versus Ink (אוסטרליה)
Versus Ink (אוסטרליה)

כמה זה עולה?

קעקוע גדול משמעו הרבה כסף והרבה זמן. זמן שלכם, אבל בעיקר זמן של האומן שעובד עליו. מחירם של קעקועים גדולים יכול להתחיל ממאות שקלים ועד אלפים.

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB