לוכד חלומות לגב עליון

קעקועים שמסמלים אושר

אם אתם מתכננים לעשות קעקוע, ייתכן ויעניין אתכם לדעת את המשמעות שעומדת מאחורי כמה מהסמלים והעיצובים הפופולאריים. יש רבים שממהרים לסטודיו קעקועים ובוחרים עיצוב יפה או סמל שאופנתי כרגע מבלי לדעת מה הוא מסמל.

אם חשקה נפשכם בקעקועים שמסמלים אושר הנה כמה דוגמאות. ראיתם פעם יונק דבש בעוד מעופף? או אפילו שני יונקי דבש? אם כן, בוודאי לא קשה לכם להבין מדוע יונק הדבש מסמל אושר ואהבה.

קעקוע של מפתח הוא בעל משמעות רבה. אומרים ש”כשדלת אחת נסגרת, אחרת נפתחת” וקעקוע של מפתח הוא ציור שמזכיר לנו את אותה דלת חדשה שתיפתח. המפתח יכול לסמל אושר, תקווה ועוד היבטים. הוא גם יכול לסמל שהמפתח לחיים הוא אושר או אהבה.

מבין מגוון קעקועים שמסמלים אושר, בין הנפוצים הוא לוכד החלומות. הם בעלי איכויות מיסטיות ותפקידים ללכוד חלומות טובים ולסלק את הרעים וכך לספוג אותם לעתיד שלנו או לחילופין ללכוד את החלומות הרעים וכך לא לאפשר להם לפגוע בנו. אנשים רואים בהם כקמע מזל ומקווים שלוכד החלומות יעזור להם להצליח ולהביא להם אושר.

דג הקוי הוא מלא פרטים, צבעוני וייחודי. דג קוי מייצג חוזק, התמדה ומזל טוב. לרוב אלו שיבחרו לקעקע אותו הם אלו שרוצים חיים טובים יותר, כאלו שמחפשים אחר אושר לא משנה מה יעמוד בדרכם. ישנן עוד דוגמאות רבות ונשמח להמשיך להמליץ לכם מבין מגוון קעקועים שמסמלים אושא. צוות הפורטל ישמח לעמוד לרשותכם.

תמשיכו לחלום בדיו.

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB