קעקועי צבעי מים אגה יאדו

ארט סטודיו Different Pulses מתכבד להזמינכם לתערוכה חדשה וייחודית, ראשונה מסוגה, בה יציגו 2 אמניות ציורים, אילוסטרציות וסקיצות המחפשות קנבס אנושי עליו הן יתעוררו לחיים. כל העבודות מוצעות למכירה לא רק כעבודות קיר, אלא גם כסקיצה לקעקוע שיקועקע על גוף אדם ע״י האמניות.

העבודות המוצגות בתערוכה יהיו גמורות רק לאחר שיימצא להן גוף בשר ודם שיישא אותן איתו בגפו לשארית חייו. כל תמונה תשמש סקיצה לאדם אחד בלבד שייתן לאמנית לחתום את היצירה לנצח על גופו.

בתקופה בה אנו רואים את אמנות הקעקועים מגיחה מהשוליים לתצוגות במוזיאונים הנחשבים בעולם, בהם האמן המקעקע איננו עוד מכונת קופי אנושית אלא אמן חי ונושם. אותם אמנים שהם ציירים, מאיירים, אמנים המפתחים לעצמם את האמנות שהיא רק שלהם, בסגנון המייחד ומזהה אותם ורק אותם. חקוק בדיו על עור אדם חי הנושא אותן בהוד והדר.

 

אגה יאדו – וורשה, פולין

יאדו היא מאיירת, ציירת ואמנית קעקועים בינלאומית מוורשה, פולין. יצירותיה הייחודיות מזכירות איורים מתוך פנטזיית ילדות קסומה. בהשראת עולם הטבע עבודותיה של יאדו לרוב כוללות אלמנטים ראליסטיים כגון חיות, פרחים, יערות ואגמים, בהם היא מנפיחה חיים באמצעות שימוש יוצא דופן במריחות עדינות של צבעי מים.

יאדו בוגרת בית הספר לאמנות בפוזנן (פולין) עם דיפלומה באילוסטרציה. היא מחלקת את זמנה בין Caffeine Studio בוורשה לנסיעות עבור Guest Spots במכוני קעקועים ברחבי העולם. ב-2017 יאדו זכתה בפרס השרוול הטוב ביותר ב Tattoofest Krakow.

עוד מידע ועבודות של יאדו באינסטגרם

הדס ניקומרוב – ישראל

הדס ניקומרוב בוגרת בצלאל, בת 36  מקעקעת, מאיירת ומעצבת.

הדס שואבת השראה מהעולם המיתולוגי ככלל ומייצורים חצאי אדם בפרט. מרבית איוריה מבוססים על דמויות אותן חלמה, הקמות לחיים תוך שימוש בדיו הן על קנבס והן על עור.

הדס ידועה בעיצוביה הרבים עבור אמנים מתעשיית המוזיקה הישראלית ביניהם תמצאו שמות כמו נינט טייב, עלמה זהר, אסי איילון, דה פז בנד, פורסט ואלי רוזן.

עוד מידע ועבודות של הדס באינסטגרם

על הסטודיו

Different Pulses הינו בית מארח לאמנים מקעקעים מחו”ל. הסטודיו מארח אמנים המקדמים מגוון סגנונות רחב של קעקועים ביניהם תמצאו את מובילי הראליזם, גאומטרי, יפני, נקודות וקווים, מצוירים, גרפי ועוד.

הסטודיו מאפשר לקהל הישראלי להיחשף למגמות אמנותיות מעולם הקעקועים וכמובן להתקעקע ע”י אמנים ממדינות ותרבויות שונות.

הסטודיו ממוקם במתחם בית קנדינוף, בר קולינרי בלב יפו המשלב חלל תצוגה לאמנות עכשווית.

פתיחה: יום שלישי, 26.12.17 בשעה 19:00, בית קנדינוף, הצורפים 14 יפו.

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB