לימודי קעקועים בצפון

אינקמי אקדמי

מחפשים איפה ללמוד לקעקע בצפון? או קורס פירסרים באזור הצפון? מלאו את הטופס ונפנה אתכם למכון המתאים לכם.

לקוח הפונה דרכנו יקבל הטבה משמעותית וייעוץ מקצועי בהתאמה אישית.

מידע לגבי לימודי קעקועים ומקעקעים

רוצים ללמוד לקעקע בצפון? 

תחום הקעקועים בארץ גדל ומתפתח בשנים אלו ואיתו גם תחום לימודי הקעקועים והמקעקעים. קורס מקעקעים יכול להפוך תחביב לעסק מכניס ומצליח ולהיות עצמאיים בזמן קצר מאוד יחסית ובהשקעה כספית קטנה.

נכון לא כולם מתאימים להיות מקעקעים, אבל אם אתם אוהבים לצייר, יש לכם יד מדויקת מאוד, אתם עדינים, סטריליים בעלי אג’ינדה אומנותית משלכם אתם לגמרי יכולים לבחור באחד מבתי הספר לקעקועים באזור הצפון ולהשתלב בקורס קעקועים הקרוב וכבר בשנה הבאה לאחר שתסיימו התמחות תוכלו להפוך למקעקעים עסוקים בערים באזור הצפון.

בשנים האחרונות תרבות הקעקועים בצפון ישראל תופסת תאוצה רבה וטווחי הגיל של המתקעקעים נע בין 14 -99. הפוטנציאל הוא גדול ואתם צריכים רק אהבה לתחום. טווחי המחירים של קורס קעקועים נעים בין 12,000 ש”ח ל 22,000 ש”ח , תלוי באיזה סטודיו בצפון הארץ תבחרו ללמוד.

יש קורסים ללימודי קעקועים בצפון, במרכז וגם בדרום. אורך הקורס למקעקעים יכול להשתנות בין תלמיד לתלמיד ויכולת הקליטה וההתקדמות של התלמיד. בשלבים הראשונים לומדים את התאוריה של הקעקוע סוגי עור ועוד חומר חשוב. בשיעורים הבאים תלמדו על הציוד הנדרש, על סטריליזציה, התנסות בקעקועים על בדי עור , שימוש בצבעים ועוד.

רשימת המכונים האיכותיים בצפון ישראל, המלמדים את המקצוע אינה גדולה וחשוב מאוד להבין מה הסגנון שאתם הכי אוהבים כדי לבחור בבית ספר ובקורס המקעקעים הנכון.

למי מתאים קורס קעקועים ?

הקורס מתאים לבעלי חוש אומנותי , רצון והתמדה ומומלץ תיק עבודות של איורים וציורים כך שאם יש לכם את כל זה אתם בכיוון הנכון!

בכדי לדעת האם אתם מתאימים להיות הדור הבא של המקעקעים של הצפון? צרו קשר iעם צוות אינק מי להכוונה נוספת>>
072-3384100 או למייל-  web@inkme.co.il אנו נספק לכם מידע היכן ללמוד לפי אזור המגורים שלכם והעדפות התמחות.

חולם להיות פירסר מקצועי?

זוהי ההזדמנות שלך!

קורס פירסינג מקצועי ואישי (לא בקבוצה) עם פירסר מקצועי מהמובילים בצפון הארץ, אשר ייקח אותך צעד צעד לתואר הנכסף…
הקורס מתחיל מלימוד חומר עיוני הכולל סוגי עור, חיידקיים, זיהומים וסטריליזציה..
ממשיכים בהכרות עם כל סוגי התכשיטים והעגילים, כלי העבודה והכרת חדר העבודה. בנוסף נלמד על כל סוג פירסיניג בנפרד באופן עיוני ומעשי. בסוף הקורס נעבור לשלב ההתנסות, התלמיד יצטרך להביא מתנדבים להתנסות מעשית – 10 מתנדבים ללא עלות ולאחר מכן, כל מתנדב נוסף ב-50% הנחה. אורך הקורס משתנה מתלמיד לתמיד והוא בהתאם להתקדמות האישית של כל אחד.

בסיום הקורס, נעזור לך במציאת עבודה מכוני פירסיניג נבחרים באזור הצפון.