קורס קעקועים מומלץ

קורס קעקועים מקצועי ומקיף רק בבתי הספר המומלצים ע”י אינקמי – הרבה מאוד אנשים רוצים ללמוד לקעקע, קורס קעקועים מתאים לכולם. לא חייב שום ידע קודם ולא חייבים לדעת לצייר אם כי כישרון בציור הוא בונוס ענקי לתלמידים. קורס קעקועים אורך בדרך כלל כשלשה חודשים בבתי ספר מקצועיים. בקורסים המבוקרים אתם תלמדו את כל שיטות הקעקועים החדשות לצד סטרליזציה וטיפול בלקוחות. תחום הקעקועים הוא רחב והמון מקעקעים מציעים את שרותיהם בעניין הלימודים, שימו לב, לא כל מקעקע יכול ללמד אתכם לקעקע, אתם חייבים ללמוד בבית ספר שמוכר לרשויות ועומד בכל הסטנדרטים של משרד הבריאות. בקורס קעקועים טוב – עד לסיום קורס הקעקועים אתם תבצעו כמה עשרות קעקועים שיהיו לכם לקטלוג העצמאי שלכם איתו תוכלו לחפש עבודה. בקורסים המצויינים מלווים את התלמידים גם במציאת סטודיו לעבודה. ללמוד לקעקע זה כיף ומאתגר, קורס קעקועים הוא תהליך שעוברים גם בנשמה, אתם תלמדו את הסגנון שאתם נמשכים אליו ובכך תגלו גם הררבה דברים על עצמכם, בתחום הקעקועים יש הרבה סגנונות קעקועים וכל תלמיד מוצא סגנון משלו, הדרך לשם היא מהפנטת ואתם תצטרכו הרבה כח רצון .

לימודי קעקועים יש גם במרכז הארץ וגם בצפון , חפשו היטב אחרי לימודי קעקועים ברמה גבוה, הקורס הוא לא זול וחשוב שתבחרו במקום שילווה אתכם בדרך הכי נכונה לעבר החלום שלכם ללמוד לקעקע.

איזה סגנונות קורסים לקעקועים ישנם?

רוצים לבדוק התאמה? ליחצו כאן : https://rishonleziontattoo.co.il/tattoo-studies-in-rishon-lezion/

  1. קורס קעקועים אחד על אחד – מתאים מאוד לאנשים שזקוקים ליחס מאוד אישי,ומעדיפים שלא ללמוד בקבוצה בגלל שעות העבודה, מצב משפחתי וכו. בקורס קעקועים אחד על אחד, לוח זמני הקורס יקבע בין המקעקע לתלמיד וההתקדמות היא מאוד אינדיודואלית ולפי יכולת התלמיד. יש יתרונות ללמוד בקורס קעקועים אחד על אחד וישנם גם חסרונות, אתם צריכים לדעת בדיוק מה מתאים לכם, אם אתם צריכים סיוע בחשיבה, מוזמנים לפנות אלינו.
  2. קורס קעקועים בבית ספר למקעקעים – בקורס הזה אתם תלמדו עם עוד תשעה תלמידים במחזור, ישנם ארבעה מחזורים בשנה והלימודים הם בראשון לציון ובחיפה. שני בתי הספר המומלצים לקעקועים בישראל. בבית הספר בוטיק קעקועים בראשון לציון הקורסים הם כל שלשה חודשים ובהם אתם תלמדו את כל החומר הדרוש לכם כדי להיות מקעקעי על. מנהל בית הספר עידו בוטבול הוא אחד המקעקעים המוכרים בישראל

כמה עולה קורס קעקועים ואיפה כדאי ללמוד באמת ? פורטל אינקמי בשיתוף מכוני הקעקועים המסודרים והמומלצים בישראל ריכזו את כל המידע ונוכל לסייע לכם להגיע אל המכון ממנו באמת תצאו מקעקעים  היכנסו לרשימת בתי הספר המומלצים ובחרו את בית הספר הקרוב למקום מגורכים.  מחירי קורס קעקועים  נעים בין 20,000 שח ל 30,000 ש”ח.רוצים לדעת יותר ? פשוט דברו איתנו או שילחו מייל

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB