ויקה בו – מקעקעת אלופה בצבע סטודיו Angry Wolf

בסיום שנת 2020 המטורפת, החלטנו להכיר לכם את המקעקעים הצעירים שטרם הכרתם. כאלו שמסומנים ככישרון אדיר והצלחה מבטיחה בעולם הקעקועים. אחת מהם היא אמנית הקעקועים המוכשרת ויקה בו.

את ויקה הכרנו לפני למעלה משנה כאשר הצטרפה לסטודיו  Angry wolf בחיפה. ויקה היממה אותנו בביצועיה יוצאי הדופן למגוון סגנונות קעקועים. ביצועים מקוריים, מדויקים ומדהימים. לויקה יד אומן של ממש וגוף המקועקע משמש לה כקנבס ליצירותיה.

ויקה הגיעה לישראל היישר מאוקראינה לפני כ-5 שנים. היא מספרת לנו שאומנות הציור זורמת בדמה מגיל צעיר. כל חייה היא מציירת. דווקא שהגיעה לישראל התחילה לפתח את האומנות שלה. בתחילה ציירה על קירות ועל נעליים ובהמשך התנסתה בטכניקת צביעת מכוניות שנקראת “אייבראש”. ויקה המוכשרת, מהר הבינה שאת הציורים שלה היא גם יכולה לקעקע על בני אדם.
היא למדה לקעקע באופן עצמאי מחברים מקעקעים. היא הבינה לאחר תקופה קצרה שבזה היא רוצה להשקיע, להתמקצע ולעבוד. היא מציינת שהיכולת שלה לבחור בתחום אומנות הקעקועים התאפשרה רק לאחר שהתנסתה בטכניקות אומנות שונות.

ויקה מקעקעת כ-3 שנים ועברה כברת דרך בעולם הקעקועים הישראלי. היא מקעקעת מקצועית, דייקנית ביותר אשר יוצרת את סקיצות הקעקועים בעצמה בהתאם לסגנון אותו היא אוהבת לקעקע או בהתאם לבקשת הלקוח. סגנונות הקעקועים בהם ויקה מתמחה הם ניו – סקול או נאו-טרדנישנאל, קעקועים צבעוניים וסגנון ראליסטי.

לויקה כבר תיק עבודות מרשים הכולל קעקועים רבים. תוכלו להתרשם ממנו באינסטגרם: vika.boo.tattoo@ אנשים אשר התקעקעו אצל ויקה, מציינים את סבלנותה הרבה, את השקט והעדינות בהם היא מקעקעת. בזמן הקעקוע, ויקה, שקועה כולה בעבודת האומנות שלה ומגיעה לפרטים הקטנים ביותר של הקעקוע. הטכניקה בה משתמשת ויקה בקעקועים, בעיקר אלו הצבעוניים, מאפשרת לצבעים בקעקוע להישאר חיים וחזקים לאורך זמן רב.

כאמור, בשנה האחרונה, החליטה ויקה לבסס את מקום עבודתה בסטודיו Angry Wolf  קעקועים בחיפה ובקריות. המקום הפך לה לבית חם ועוטף שמאפשר לה לעסוק באומנות שלה, לפתח אותה ולהגיע למגוון רחב של אנשים שאוהבים ורוצים את עבודותיה על גופם.

אתר הקעקועים אינקמי, פורטל הקעקועים של ישראל, מסמן את ויקה בו כמקעקעת מקצועית ומבטיחה שתוכל בעוד זמן קצר להיות מהמקעקעים המובילים בארץ.

חכו ותראו בעצמכם!

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB