קורס קעקועים לימודי קעקועים

לימודי קעקועים בצפון, קורס קעקועים, בית ספר לקעקועים בחיפה, יש ללימודי קעקועים כל כך הרבה שמות, מחירים שונים והמון אופציות של קורסים למקעקעים בצפון. כל יום אני מקבלת לפחות שני טלפונים מאנשים מהממים שרוצים ללמוד לקעקע, אותם אנשים מגיעים בכל הגילאים ובכל הצבעים, כולם רוצים ללמוד לקעקע, כן אתם צודקים, מקעקע זה מקצוע נחשק, אפשר להרוויח בתחום אמנות הקעקועים לא מעט כסף אם אתם באמת מוכשרים. אז איך תדעו אם אתם מתאימים בכלל ללימודי קעקועים? חשוב שתדעו שהקורס לא זול והוא עולה למעלה מעשרים אלף שקלים בבתי ספר רציניים. המחיר של קורס קעקועים משתנה בין סטודיו לסטודיו ולכל סטודיו שיטת לימוד משלו, בבית הספר הרשמי למקעקעים שלנו אנגרי וולף בקרית חיים חיפה , אנחנו דוגלים בשיטת הסטודיו הפתוח. מה שאומר שכדי להתקבל ללימודי קעקועים אצלנו צריך להיות לכם רצון עז לקעקע ונרצה לראותכם כל יום בבית הספר, בית הספר לקעקועים פתוח בכל יום לעבודה ולמידה. בסטודיו הסמוך לבית הספר למקעקעים שלנו מתבצעים קעקועים מרהיבים ע”י המורים שמלמדים אתכם בפועל במשך הקורס ואתם יכולים להגיע בכל ימות השבוע להתקדמות. אז איך זה הולך בעצם בקורס קעקועים?
הלימודים בקורס מתקיימים שלושה חודשים אינטנסיבים מאוד בהם תדרשו להתאמץ ולתרגל המון בבית, תוכלו להגיע במהלך הקורס לסטודיו ללמוד עוד טכניקות ולצפות במקעקעים עובדים, אנחנו לא מאמינים במבחנים לקבלת הקורס, אנחנו חושבים שכל אחד יכול להיות מקעקע אם הוא רוצה, זה בעיקר תלוי בכח הרצון האישי. ללמוד לצייר זו טכניקה שניתן לרכוש, חשוב לדעת לצייר לפני הקורס זה מאוד יעזור לכם להבין את טכניקות קעקוע. קורס קעקועים איכותי שיביא אתכם באמת לעבר החלום. אין לזה גיל, לומדים אצלנו הייטקיסטים, אימהות, דתיים לשעבר, אמנים צעירים, תלמידי בית ספר שמציירים יותר מאשר לומדים וכל אחד עם החלום האישי שלו.
אל תוותרו על לימודי קעקועים, אם אתם אוהבים לצייר, יש לכם סבלנות, אתם מסוגלים לנהל שיחה נעימה עם לקוחות, אתם אתם אנשים עם נשמה אתם מתאימים בדיוק לקורס הקעקועים שלנו בחיפה.
המקעקעים שלנו מקבלים סיוע גם במציאת סטודיו לעבוד בו בזמן ההתמחות. באמצעות הקבוצה בפייסבוק “מדברים קעקועים ” בית הספר נחשף למאות אלפי מתקעקעים בחודש ודואג לכך שתמצאו מתקעקעים שיאמינו בדרך היפה שאתם הולכים לעבר החלום להיות מקעקעים, יסכימו להתקעקע בעבור סכום סמלי. כך תוכלו ליצור תיק עבודות קעקועים מרשים, דבר שיעזור לכם למצוא עבודה בקלות.
לבית הספר אנגרי וולף למקעקעים יש שני סניפים בהם אנו מקעקעים את תושבי האזור ואורחים מכל הארץ אחד בנהריה ברחוב הגעתון 21 בעיר נהריה והשני ברחוב אחי אילת 19 חיפה. לסניפי הרשת מקבלים את האמנים המצטיינים שמסיימים בהצלחה את קורס הקעקועים שלנו. אם אתם אוהבים לצייר ואתם גרים בצפון בואו אלינו ביום הפתוח שמתקיים בכל יום שישי בסניף חיפה, בית הספר מקבל את כולם ומעניק הסברים על עולם הקעקועים ועל הדרך שאתם צריכים לעבור, תוכלו לצפות במקעקעים מעולים עובדים של בית הספר למקעקעים אנגרי וולף חיפה ולחוות את הקעקועים מקרוב.קורס קעקועים או לימוד קעקועים הינו קורס ארוך המקנה ידע רחב בתחום ויכול להפוך הנאה ואומנות למקצוע ודרך חיים .על מנת לבחור את בית הספר לקעקועים או קורס לימוד קעוקעים אתם מוזמנים לפנות לצוות אינק מי אשר ידריך אתכם בבחירת המקעקע המומלץ והנכון בשבילכם על פי קרטריונים כגון : מקום מגוריכם , הסגנון שאליו אתם נמשכים ועוד.

צוות אינק מי מכיר את כל מכוני המקעקועים בארץ וכן את כל בתי הספר והקורסים ללימוד קעקועים.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ והכוונה נוספים

טל – 0723384028

מייל – info@inkme.co.il

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB