קעקועים 2020

קעקועים בשנת 2020 חצו את כל גבולות היופי והאמנות , מכוני הקעקועים הטובים ביותר בישראל לא מהססים לנסות סגנונות קעקועים חדשים ולהמציא את עצמם . מקעקעים רבים משתפים פעולה ומקעקעים יחד עבודות גדולות המשלבות קעקועים ריאליסטים לדוגמא יחד עם קעקועי דוט וורק. אם תרצו לראות שיתופי פעולה כאלה היכנסו לעמוד הסטודיו של עידו בוטבול בראשון לציון ,
קעקועים בימנו הם כבר לא דבר מפחיד או כואב, כל המכשור השתפר וכמעט לא מרגישים את הקעקוע , הקעקועים של היום הם קעקועי אמנות, אנשים מקעקעים על גופם יצירות אמנות של ציירים מפורסמים גמו ואן גוך, שגאל, מירו ועוד.
קעקוע של פרידה קאלו הוא מאוד נפוץ בישראל , קעקועי אחים, קעקועי משפחה , קעקועי זוגות , סגנונות קעקועים המשלבים צבעים מרהיבים וטכניקות מדהימות.
אם תבחרו מקעקעים טובים שמקעקעים שנים רבות כמו סטודיו ג’ון בוי בתל אביב , הסטודיו מעסיק 15 מקעקעי על המתמחים בסגנון קעקועים ראליסטים , כל הקעקועים של הסטודיו הזה ישאירו אתכם בתדהמה , לא מחשוש אף להגיד שהסטודיו הזה הוא הכי טוב בעולם , המקעקעים של סטודיו ג’ון בוי הם אמנים בסדר גודל עולמי, סביר ששמעתם את השם דני גינזבורג , המקעקע אליו נישאות כל העניים , דני מנהל את סטודיו ג’ון בוי בתל אביב יחד עם יונתן בונן , שניהם מובילים את סצנת הקעקועים של ישראל,
אם אתם מחפשים את הסקיצות והקעקועים היפים ביותר של ישראל והכי חשוב הכי טרנדים ועכשווים היכנסו לקבוצת הפייסבוק
מדברים קעקועים , הקבוצה מתעדכנת על בסיס יומיומי בקעקועים היפים ביותר של ישראל, בקבוצה נמצאים טובי המקעקעים של ישראל , תוכלו לשאול ולהתייעץ עם מתקעקעים , לחפש קעקוע או כיוון לקעקוע וכמובן למצוא את המקעקע הבא שלכם.
אל תשכחו לחזור ולהמליץ לאחרים

קישור לקבוצה מדברים קעקועים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB