רעיונות לקעקועים עם שמות הילדים

רעיונות לקעקועים עם שמות הילדים הוא ללא ספק אחד מן הקעקועים היותר משמעותיים אותם ניתן לעשות. ילדינו הם כל עולמנו, ומה יכול להיות יותר נפלא מאשר להנציח את בואם לעולם ע”י קעקוע של ציור שציירו בגיל צעיר, שמם, תאריך לידתם או כמובן רעיון אחר. במידה ואתם מעוניינים להנציח את אהבתם לילדכם בעזרת הקעקוע, מיותר להגיד כי מנעד האפשרויות העומד בפניכם הוא בלתי נגמר.

רעיונות לקעקועים עם שמות הילדים – מאיפה מתחילים?

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא כמובן להחליט מה אתם מעוניינים לקעקע. מבין העיצובים הנפוצים ניתן למצוא ציורי גן של הילדים, כתיבת שמם, תאריך לידתם וכן נוספים. חשוב להדגיש כי גם אם אין לכם רעיון מגובש באופן מלא, הסקיצה הסופית מתקבלת תוך כדי ישיבה משותפת עם אמן הקעקועים, אשר יידע כיצד לתרגם את מחשבתם \ רצונכם לידי סקיצה מוגמרת וכזה עמה תהיו שלמים באופן מלא.

תנו לצוות המומחים של פורטל אינקמי לספק לכם מגוון עצום ומגוון של רעיונות לקעקועים עם שמות הילדים. אתם כמובן מוזמנים ליצור קשר בקלות רבה עם אחד ממאות אמני הקעקועים שבאתר, בצירוף קובץ עם סקיצה \ קעקוע שראיתם ומצא בעיניכם. למידע, פרטים נוספים וכל שאלה אתם מוזמנים גם לפנות ישירות אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם.

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB