מכוני הקעקועים הטובים בישראל 2019

מכוני קעקועים מומלצים בישראל של 2019 קעקועים זה כבר לא מילה גסה. מה שהיה בעבר נחלתם של קבוצות שוליים ועבריינים הפך, בשנים האחרונות, לפופולארי וטרנדי ואנשים רבים בוחרים ואוהבים להתקעקע במגוון קעקועים. טרנד הקעקועים, למעשה, הוא כל כך חם ועכשווי שהוא מצליח לחצות מגזרים, גילאים ומגדר וניתן לראות מגוון הטרוגני אדיר של אנשים מקועקעים. בתחום הקעקועים מבחר סגנונות ציור ואומנות כך שהמתקעקעים מנציחים על עצמם יצירות אומנות של ממש כקישוט לגוף או כביטוי אישי.

בשל הפופולאריות הרבה שתחום הקעקועים זוכה לה, החליטו אמנים רבים לנטוש את הנייר או הקנבס ולעבור לקעקע על עור אנושי. כך קמו להם מאות מכוני קעקועים ברחבי הארץ עם אמנים קעקועים מוכשרים שמקעקעים במגוון רחב של סגנונות. יש אפילו הבוחרים להתמקצע בסגנון מסוים ורק בו לבצע קעקועים.

יחד עם כל זאת, עלה צורך מצרכני הקעקועים להבין את השוק, את השחקנים המשתתפים בו, את איכותם ורמתם. ולכן הקמנו את פורטל הקעקועים אינקמי. האתר מאגד בתוכו מבחר גדול של מקעקעים מכל רחבי הארץ בסגנונות שונים, מאפשר את הצגת עבודותיהם ומאפשר מתן חוות דעת על ידי הגולשים. מתוך המבחר הקיים באתר, באמצעות חוות הדעת של הגולשים ובדיקת צוות אינקמי את מכוני הקעקועים, אנו מביאים לכם את מכוני הקעקועים הטובים בישראל.

המכונים נבדקו במספר פרמטרים: רמה מקצועית, מיקום הסטודיו ועיצובו ורמת הסטריליזציה והניקיון למען בטיחות הלקוחות.

אז הנה לפניכם נבחרת המכונים של אתר אינקמי:

סטודיו John boy tattoo ברחוב ארלוזורוב, פינת דיזננגוף תל אביב.
סטודיו ג’ון בוי בתל אביב, הינו אחד המכונים הגדולים בתל אביב ובארץ בכלל. הסטודיו יושב במיקום מרכזי ומעוצב באופן מודרני ומזמין. בסטודיו מספר גדול של מקעקעים המתמחים בסגנונות שונים בהם ראליזם שחור, ראליזם צבעוני, טראש פולקה, סינגל נידל, ניו-סקול הולד סקול, פול רולר ועוד.

הסטודיו מנוהל על ידי יונתן בונן שעוסק בענף הקעקועים שנים רבות ועל ידי דני גינצבורג מטובי המקעקעים בארץ. בסטודיו מקפידים על החוקים של אולטרא סוניק ואוטוקלאב בנושא סטריליזציה וניקיון וברמה הכי גבוהה.
בסטודיו ג’ון בוי בתל אביב תוכלו למצוא גם שירותי פירסינג וקורסים שונים בתחום הקעקועים.

לתורים: 072-3384097

 

Different Pulses Tattoo סטודיו מארח מקעקעים מחו”ל בתל אביב
דיפרנט פולסס טאטו הוא בית לאמני קעקועים אורחים מחו”ל ובכך מאפשר לקהל הישראלי להיחשף לאומנות קעקועים של מדינות ותרבויות שונות. רביד, בעלת הסטודיו מאמינה שכל מקעקע הוא קודם כל אומן. והקעקועים הם הרצון שלו לבטא את האומנות שלו בתשוקה. לכן לכל לקוח מבוצעת סקיצה ייחודית וחד פעמים

בתקופה האחרונה, הסטודיו מארח בקביעות, לאורך השבוע, גם אומני קעקועים ישראלים שגרים רחוק ממרכז הארץ ונותן להם הזדמנות להפיץ את אומנותם לקהל רחב יותר.

לתורים: 072-2785696

 

Raskinstyle הסטודיו של לירן רסקין בתל אביב.
לירן, מקעקע עם ותק של למעלה מ9 שנים, מטובי המקעקעים בארץ, מתמחה בסגנון הקעקועים השבטיים. סגנון זה מגיע אלינו בעיקר מאזור ניו זילנד, דרום אמריקה ואפריקה. בתרבויות קדומות אלו סימלו הקעקועים אות לאומץ וכוח או שיוך לתרבות מסוימת או גזע. הקעקועים השבטיים מכילים מספר סגנונות הידועים בהם הם: קעקועי מאורי, קעקועים פולינזיים וסגנון ה – fin line.

את כל הידע הזה, העביר לנו לירן שלמד וחקר את סגנון הקעקועים השבטיים וגם יוצר סקיצות ייחודיות ובעלות משמעות בסגנונות הללו.

לירן רסקין האמן הטוב בישראל לקעקועים מאורים ופולינזים.

לתורים: 072-3384050

ארט בוקה בר כוכבא עי 48  בתל אביב – יפו
,כשמו, כן – הוא. מצביע על הקונספט הייחודי של הסטודיו שדוגל במתן סביבת עבודה אומנותית וישראלית  הן למקעקע והן למקועקע, מתוך מחשבה שכך תהליך היצירה יהיה שלם ואיכותי יותר. כל לקוח מקבל את מלוא תשומת הלב משלב בחירת ועיצוב הסקיצה ועד סיום הקעקוע על הגוף. בסטודיו מקעקעים שני מקעקעים מוכשרים:

 

סטודיו tattoshka  של האמן יורי רוחמן בכרמיאל
יורי, אומן מוכשר, למד מגוון סגנונות וטכניקות קעקועים אצל טובי המקעקעים בארץ ובעולם. בנוסף הוא התמקצע ומכיר את עולם הקעקועים על בוריו – את כל סוגי המחטים, הדיו ומכונות הקעקועים. יורי מבצע קעקועים קטנים לצד קעקועים גדולים ומרהיבים בהתמדה יוצאת דופן ועל כן הוא הפך לאחד המקעקעים הבולטים בארץ בזמן יחסית קצר.

לתורים: 072-3384016

 

Karido tattoo – בסטודיו לקעקועים של חיים קרידו בנהריה
חיים קרידו מקעקע מוכשר וותיק עם למעלה מ10 שנים ניסיון בתחום האומנות, הקעקועים והפירסינג . בסטודיו שלו תוכלו למצוא את מבוקשכם ממגוון סקיצות קיימות או שחיים יעצב עבורכם סקיצה ייחודית וחד פעמית בסובלנות ובמקצועיות.

בסטודיו קרידו נותנים חשיבות גדולה לתחושת הביטחון של הלקוח הן מבחירת הסקיצה והן מבחינת תהליך הקעקוע עצמו ולכן הכל מתבצע בלווי מלא וצמוד של הלקוח עד לשביעות רצון מלאה.

האומנות, המקצועיות והמחשבה על המלאה הלקוח מציבים את סטודיו קרידו בשורה מכוני הקעקועים הראשונה בארץ .

לתורים: 072-3384108

 

Avi tattoos – הסטודיו לקעקועים של אבי בבאר שבע

הסטודיו הוקם על ידי אבי בן חמו בשנת 1997 בעיר באר שבע. אבי, בין המקעקעים הוותיקים בארץ, בעל אהבה אדירה לעולם האומנות אשר במהלך השנים הפכה לשליטה ומיומנות רבה בטכניקות קיעקוע רבות.

חוץ, מאהבה לתחום, חרט אבי על דגלו, שימוש בציוד ובחמורי קעקועים איכותיים ומקצועיים אשר נושאים תקנים בינלאומיים.

מלבד סטודיו לקעקועים, משמש הסטודיו כבית ספר לאמני קעקועים מתחילים שמעוניינים ללמוד ולהתמקצע בתחום. ואין מקום טוב מזה לקבל את מלוא הידע והטכניקה כדי להיות מקעקע מעולה.

לתורים: 072-3384117

 

לסיכום, מבחר מכוני הקעקועים בארץ עולה. ומידי שנה מצטרפים מקעקעים צעירים ומבטיחים לצד מקעקעים ותיקים ומוכשרים. אתר אינקמי – פורטל הקעקועים של ישראל עוזר לכם, הגולשים, לקבל מידע אודות מכוני הקעקועים ומיקומם בארץ וכמו כן על איכותם ורמתם המקצועית והאמנותית באמצעות גלריות קעקועים ובאמצעות חוות דעת אמתיות של גולשים שביקרו בכל מכון ומכון.

בפעם הבאה שאתם חושבים על קעקוע אנו ממליצים לכם להיכנס לאתר ולבחור את המקעקע שלכם בהתאם לסגנון הקעקוע שתרצו ובהתאם למיקומו בארץ.

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB