עידן וייס – קעקועים ראליסטיים

בסטודיו Art Bouquet – ארט בוקה בתל אביב, תוכלו למצוא את אמן הקעקועים הראליסטים – עידן וייס 072-3384104.

את עידן פגשנו, לפני כשנתיים, כמקעקע צעיר, וכבר אז הבנו שמדובר בכשרון נדיר בתחום הקעקועים. הוא בוגר המדרשה בבית ברל לחינוך ואומנות. נושם ואוהב ציור מגיל צעיר. המפגש שלו בין מחט הקעקועים לבין האהבה לציור הוליד יכולת אדירה לקעקע
ולמרות שהוא אינו ותיק בתחום – ביצועי הקעקועים שלו מראים מקצועיות, דיוק וכישרון רב. היכולות הגבוהות הפכו אותו מיד למקעקע עסוק כך שבאמתחתו כבר שעות רבות של סשנים ארוכים וקצרים, שמקעקע ותיק רק היה יכול לחלום עליהם.

עידן מקעקע בעיקר בסגנונות אליהם הוא מתחבר ובהם הוא מוכשר – סגנון הקעקועים הראליסטים  (ראליזם שחור ואפור) וסגנון הקעקועים שמכונה דארק ראליזם – ראליזם אפל. הוא מעצב ומצייר את הקעקועם שהוא מבצע בעצמו. כך שלכל לקוח הוא מייצר סקיצה ייחודית וחד פעמית משלו.

לפני כמספר חודשים עידן חבר ל – Art Bouquet – ארט בוקה, סטודיו לקעקועים בתל אביב. הסטודיו יושב במרכז העיר תל אביב באזור צעיר ותוסס ומשתרע על מרחב גדול של 140 מטר מעוצבים במראה עכשוי שנותן השראה ואוירה אומנותית. הסטודיו מהווה בית לאומנות מקומית ונותן מענה בשלושה תחומים:
אומנות חולפת – מספרה בראשותו של מעצב השיער לביא עובדיה.
אומנות רגשית – גלריה לאומנות ישראלית מתחלפת.
אומנות נצחית – סטודיו לקעקועים עם נבחרת מקעקעים בסגנונות שונים.

החיבור בין סטודיו Art Bouquet – ארט בוקה למקעקע עידן וייס, מביא בשורה אמיתית, מקצועית ואיכותית לתחום האומנות בכלל ותחום אומנות הקעקועים בפרט. ואם אתם מחפשים לקעקע עליכם יצירת אומנות ראליסטית מושלמת,סטודיו ארט בוקה זה המקום והמקעקע עידן וייס – הוא האומן שלכם.

לעבודות של עידן ומקעקעי ארט בוקה, היכנסו לכאן: סטודיו Art Bouquet – ארט בוקה

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB