קעקועים תל אביב

אודות המכון

קעקועים תל אביב
סטודיו מומלץ בתל אביב ג’ון בוי טאטו הממוקם ברחוב דיניזגוף 263, תל אביב יפו. בבעלות יונתן בונן איש עסקים ואיש שיווק יוצא דופן בשיתוף דני גינזבורג מעצב ומקעקע על, באותו הרחוב ממש ליד ישנו סניף נוסף של ג’ון בוי. עקב ביקוש אינסופי החליטו דני ויונתן להכשיור עוד אמני על, ציירים מהשורה הראשונה ובכלל לשכפל את ההצלחה, כל האמנים בסטודיו גון בוי הם המקעקעים המובחרים בישראל.

לצפייה באתר הראשי של הסטודיו וגלריית תמונות מעניינת לחץ כאן

בסטודיו גון בוידיזינגוף תמצאו מגוון מקעקעים מפורסמים ומוכשרים המומחים בכל סגנון הקעקועים לרבות ריאליזם, מיני ריאליזם, יפני, גיאומטרי, פיין ליין ועוד… כל זה בליווי טכנולוגיות עיצוב מתקדמות, צבעים וציוד מהמתקדמים בעולם הקעקועים.

על מכון קעקועים גון בוי כותבים בכל המגזינים הנחשבים בשל עיצובי הקעקועים המרהיבים שלהם, כאן מתל אביב הקטנה והיפה סטודיו לקעקועים מצליח לעשות רעש גדול בכל עולם התרבות והאמנות.

אל הסטודיו מגיעים לקוחות שמבינים את היכולות של המקעקעים ולרוב נותנים יד חופשית לאמנים לבחור עבורם את הסקיצה. האמנים בסטודיו הם אנשי רוח ונשמה מעבר להיותם ציירים ומקעקעים גדולים. הם ישבו איתכם מרגע הגעתכם לסטודיו, יתחקרו אתכם, ישאלו שאלות נכונות ויעצבו יחד אתכם קעקוע מקורי כראוי לשנת 2024, בה האמנות היא מעל הכל.

בסטודיו גון בוי תמצאו רק קעקועים יפים ורק מקעקעים גדולים – הסטודיו מומלץ – מדברים קעקועים ופורטל אינקמי ודוגל בשיטת האמנות לשם האמנות. אם אתם מחפשים קעקועים ברמה מאוד מאוד גבוהה ולא מעוניינים להתפשר ומבינים שקעקוע זה לכל החיים וזה לא אמור להיות זול אתם יותר ממוזמנים לצור קשר 0723384097

 

עבודות פירסינג שנעשו במכון

No data was found

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

יצירת קשר עם קעקועים תל אביב

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB