כפיר טאטו | קעקועים ופירסינג בקריות

צ'ט עם נציג

אודות המכון

ברוכים הבאים לסטודיו כפיר טאטו | Kfir Tattoo, מכון קעקועים ופירסינג  בקריות שממוקם בעיר קרית אתא ברחוב איינשטיין 27 ,מאוד קל להגיע לסטודיו לקעקועים ופירסינג של כפיר אופגייד אמן הקעקועים והפירסינג בקריות , אשר הוכשר תחת ידיו המקצועיות של דימה ריסין מסטודיו DimTattoo שבקריות גם כן. הסטודיו הנו ביתי, פועל קרוב לשנה וכזה המבטיח חוויית קעקועים ופירסינג תחת אווירה נינוחה ונעימה, תוך כדי שמירה על סטנדרטים גבוהים ביותר

כפיר המארח את קהל לקוחותיו בסטודיו צנוע בביתו ,תוך הקפדה על רמת ניקיון יוצאת דופן , סבלנות והרבה הקשבה. כפיר קעקועים ופירסינג בקריות החל את פעילותו בשנת 2015 ולמד אצל מיטב המקעקעים והתמחה בכל מגוון הקעקועים. אם חשקתם בפירסינג באזור חיפה והקריות , כפיר  אורפייג ישמח לסייע לתת יעוץ בנושא הפירסינג וילווה אתכם גם בשלב ההחלמה.

בסטודיו Kfir Tattoo מתבצעת הקפדה בלתי מתפשרת בכל הנוגע לעבודה תחת סביבת עבודה נקייה וסטרילית ככל הניתן. בסופו של כל יום מתבצע ניקיון ייסודי של חדר העבודה, זאת כמובן לצד שימוש אך ורק במוצרים איכותיים, סטריליים וחד פעמיים. בסטודיו לקעקועים Kfir Tattoo מודעים בהחלט לחשיבות העצומה של עבודה תחת תנאים סטריליים ככל הניתן ובהתאם – לא מוכנים להתפשר בכל הנוגע לכך.

אם אתם מתקעקעים או מעוניינים לעשות קעקוע במכון לקעקועים מומלץ באזור חיפה  או פירסינג באזור קרית מוצקין , קרית ביאליק, להגיע אליי זה בדיוק  5 דקות .הסטודיו לקעקועים ופירסינג של כפיר מעניק שרות לכל אזור הקריות וחיפה לרבות הקיבוצים .

על אף אהבתו של כפיר אורפייג לעשיית קעקועים בסגנון נקודות (Dot Work), התמחותו הנה רחבה ונוגעת לסגנונות רבים ומגוונים. אני בהחלט מודע לקושי הבחירה בסקיצה הסופית לקעקוע החלומות שלכם, ומוכן לצעוד אתכם יד יד עד למציאת זו עמה תהיה שלמים ככל הניתן. אני מזמין אתכם אלי הביתה, לסטודיו, ליהנות מיחס חם, סבלני ולהתחיל לתכנן ביחד את קעקוע החלומות שלכם. אם יש לכם רעיון מגובש, גם אם באופן חלקי וגם אם כלל לא, לקעקוע שאתם רוצים לעשות, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר דרך הטופס שבאתר. או פשוט להתקשר אלי.

 

עבודות פירסינג שנעשו במכון

No data was found

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

יצירת קשר עם כפיר טאטו | קעקועים ופירסינג בקריות

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB