מורנו קעקועים | Moreno Tattoo

דיזינגוף 72, תל אביב
צ'ט עם נציג
דיזינגוף 72, תל אביב

אודות המכון

סטודיו מורנו קעקועים ופירסינג Moreno Tattoo הינו סטודיו לקעקועים במרכז, ממוקם בתל אביב, ברחוב דיזינגוף 72 ת”א,  והינו בין המוסדות הוותיקים והמוכרים בישראל לאמנות הגוף כבר 22 שנים. הסטודיו הוקם ומתוחזק עד היום בידי אמן הקעקועים דוד מורנו, הנושא אהבה גדולה לעולם הקעקועים, הפירסינג ואמנות הגוף. הקשר של מורנו דוד לעולם הקעקועים נוצר דרך אהבתו הרבה לאומנות, אסתטיקה ויופי. בתחילת שנות ה – 90 התוודע דוד מורנו לעולם הקעקועים, ומיד התאהב מאוד במדיה זאת שהינה למעשה אומנות חיה ונושמת. רגש זה השיאו להקדיש את חייו ללמידת המקצוע לעומקו, במטרה להתמחות ולהגיע לרמות הגבוהות ביותר. בשנת 1993 נסע האמן דוד מורנו לניו יורק, במטרה לעבור השתלמות קצרה אצל אומן קעקועים בשם Anil Gupta שהינו מקעקע הזוכה לכבוד רב היום כאמן מן השורה הראשונה בעולם.

לאחר תקופה של כשלוש שנים, בה צבר נסיון רב בתחום, הקים את סטודיו מורנו קעקועים ופירסינג בת”א. דוד מתמחה בכל סגנונות הקעקועים, אוהב סגנונות ריאליסטיי, שחור – אפור וכן צבעוניים. בנוסף, מבצע גם תיקון של קעקועים ישנים, מומחה בכיסוי קעקועים ישנים Cover up  וכן בהסתרת צלקות. בסטודיו ניתן ליהנות ממאות סקיצות ייחודיות לאמני המקום, אשר לבטח יעזרו לכם לגבש את ההחלטה בדבר הקעקוע הבא שלכם. בנוסף לכך, תוכלו כמו לשבת אחד-על-אחד עם אמני המקום וליצור יחדיו סקיצה ייחודית לקעקוע, וכזאת התואמת באופן מושלם לחלום שלכם. אנו, בסטודיו מורנו קעקועים Moreno Tattoo, מבינים באופן מלא את המשמעות של עשיית קעקוע, ועל כן בוחרים בדרך של סבלנות בלתי מתפשרת במטרה להקנות ללקוח את התחושה הנעימה ביותר.

מי שהולך לספר טוב מבסוט לחודש – חודשיים, מי שהולך למקעקע טוב מבסוט לכל החיים.”

סטודיו מורנו קעקועים עושה שימוש אך ורק בצבעים ובציוד של חברות בינלאומיות מובילות, וכאלו בעלות אישור מטעם משרד הבריאות. אצלנו מתנהלת הקפדה לא מתפשרת בכל הנוגע להיגיינה במהלך עשיית הקעקוע. מיד לאחר סיום העבודה, תקבלו הוראות מדויקות כיצד עליכם לשמור על הקעקוע במשך הימים שבועות הראשונים, שכן זו תקופה רגישה בה יש להפקיד על הוראות ההחלמה במטרה לאפשר לעור להחלים במלואו ולהקטין ככל הניתן את הסיכוי לחוות זיהום.

סטודיו דוד מורנו קעקועים Moreno Tattoo Tel Aviv מורכב מאמנים אשר אוהבים את האמנות שלהם, והנם בעלי ניסיון של עשרות שנים בתחום הקעקועים ואמנות הגוף:
אלכסנדר אורשאנסקי – מומחה בקעקועי  cover- up ובסגנון הפולינזי והמאורי. אוהב במיוחד את הסגנון הריאליסטי והניו- טרדישיונל.
גיא לוי – מומחה בסגנון המינימליסטי, אולד- סקול, ניו- סקול וריאליסטי.
יבגני זלוטיניקוב – מתמחה בסגנונות שונים ואוהב במיוחד לבצע עבודות גריי-ווש וריאליזם.
איוון  זאסלאבסקי – יוצר סקיצות מקוריות, אוהב לשלב ציורים ריאליסטיים עם גרפיקה ייחודית.

מורנו קעקועים ת”א מזמין אתכם ליצור איתנו קשר בקלות רבה דרך הטופס שבעמוד זה, ואף לצרף קובץ תמונה של רעיון קעקוע או סקיצה שאהבתם, ואנו נשמח לחזור אליכם במהרה לתיאום פגישת ייעוץ והכוונה בדרך להגשמת חלומכם.

עבודות פירסינג שנעשו במכון

No data was found

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

יצירת קשר עם מורנו קעקועים | Moreno Tattoo

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB