קעקועים ג’ון בוי John Boy Tattoo

אודות המכון

קעקועים ג’ון בוי – בטוח שמעתם את השם הזה. סטודיו לקעקועים בתל אביב ג’ון בוי טאטו הוא מכון הקעקועים המוכר והמדובר ביותר בישראל. יונתן בונן ודני גינזבורג שני הבעלים עשו את הבליתי יאמן בתחום הקעקועים. היצירות המדהימות שהם מוציאים מהסטודיו לא משאירות פה סגור. אם חיפשתם מכון לקעקועים מיוחדים במרכז? או מכון קעקועים המתמחה במגוון סגנונות קעקועים?  ג’ון בוי טאטו הוא סטודיו לקעקועים בתל אביב. בסטודיו נבחרת של מקעקעים מהשורה הראשונה בישראל , כל מקעקע בעל מומחיות בסגנון קעקועים שונה. כאשר המקעקע המוביל, דני גינזברג, מקעקע מספר 1 בישראל ואחד השמות המוכרים בכל עולם האומנות הקעקועים.

מגוון המקעקעים מאפשר לכל לקוח ולקוח למצוא את סגנון הקעקועים שאליו הוא מתחבר, כך שהסטודיו מעניק שירות לקשת רחבה של בקשות, סקיצות וקעקועים. גם קעקועים צבעוניים וגם קעקועים בשחור או בשחור ואפור.

בג’ון בוי טאטו – John Boy Tattoo ,  סטודיו לקעקועים בתל אביב, האמנים מכינים סקיצות עפ”י בקשת הלקוח, שלב הסקיצה הינו מאוד חשוב, כאשר מכינים ומשקיעים בסקיצה טובה, ממקמים בצורה נכונה על הגוף מצליחים להגיע לתוצאה של קעקוע מדויק!
בסטודיו מקפידים על  סטריליזציה וניקיון וברמה הכי גבוהה. ועומדים בכל התקנות המחמירות של משרד הבריאות בתחום הקעקועים והפירסינג. בנוסף משתמשים בסטודיו בציוד חדיש ומתקדם ובחומרי קעקועים איכותיים בלבד.
יונתן הבעלים של הסטודיו, עוסק בענף הקעקועים מספר שנים, בעל ניסיון רב בתחום התאמת קעקועים ללקוחות. יונתן אחראי להקמת מכונים מצליחים בישראל בזכות היכולת שלו לזהות ולהביא את המקעקעים הטובים בארץ.
לסטודיו סטודיו לקעקועים ופירסינג במרכז, שני סניפים ברחוב דיזנגוף בתל אביב  – מהרחובות הראשיים והתוססים בעיר תל אביב. המיקום המרכזי מאפשר ללקוחות הסטודיו להגיע אליו בקלות יחסית גם בתחבורה ציבורית וגם ברכב פרטי. למגיעים ברכב פרטי ישנו חניון (בתשלום) ברחוב ארלוזרוב בסמיכות גדולה ונוחה לסטודיו. מיקומו של הסטודיו במרכז הארץ, בעיר תל אביב, מאפשר למתקעקעים מכל רחבי הארץ להגיע לסטודיו, ולקבל את השרות ואת מקצועיות הקעקועים ברמה הטובה ביותר שיש בישראל.
סטודיו גון בוי קעקועים בתל אביב הוא הסטודיו הטוב בישראל
אתר אינקמי – פורטל הקעקועים הגדול בישראל, ממליץ לכם על סטודיו ג’ון בוי טאטו – John Boy Tattoo. קעקועים ברמה בינלאומית. הסטודיו מספר 1 בארץ לקעקועים ופירסינג.

עבודות פירסינג שנעשו במכון

No data was found

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

יצירת קשר עם קעקועים ג’ון בוי John Boy Tattoo

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB