בוטיק טאטו בראשון לציון, סטודיו לקעקועים ופירסינג – מומלץ לשנת 2023

מקעקע מומלץ - עידו בוטבול
מקעקע מומלץ – עידו בוטבול

כשנכנסים לסטודיו בוטיק טאטו בראשון לציון, מיד מרגישים שממש בא להתקעקע או לכל הפחות להתחדש בעגיל פירסינג מעוצב. האווירה הטובה, האומנותית, מלאת ההומור והמשוחררת, עוטפת אתכם ברגעי הביקור הראשונים, כך שהחיבור הוא מיידי ונעים. הסטודיו מעוצב ואסטטי וכל הצוות מפגין ידע וכישרון ענק בעולם הקעקועים והפירסינג יחד עם יחס אישי ותומך.
לא סתם הוא נבחר לסטודיו לקעקועים ופירסינג – מומלץ לשנת 2023.

הקמתו של סטודיו בוטיק טאטו – קעקועים ופירסינג בראשון לציון

את מכון הקעקועים והפירסינג – בוטיק קעקועים בראשון לציון, הקימו עידו וענת בוטבול, לפני מעל שלוש שנים. עידו, מקעקע ותיק, מקצועי ומוכשר, עבד עד הקמתו של בוטיק טאטו, בסטודיו ביתי. מגיל צעיר, הוא חלם להיות מקעקע ולהקים סטודיו מקצועי וגדול שיהיה עבורו ועבור מקעקעים נוספים, מקום ליצירת אומנות הקעקועים, תוך למידה מתמדת ושאיפה למצוינות בתחום.
החלום, הפך למציאות ובשנת 2019, הקים עידו, יחד עם ענת, שותפתו לחיים ולדרך – את בוטיק טאטו.

עידו בוטבול – מתמחה בקעקועים בסגנון ראליסטי

קעקוע ראליסטי של עידו בוטבול
קעקוע ראליסטי של עידו בוטבול

אומנות הקעקועים של עידו ועבודותיו מלאות הכישרון, כבשו את ליבם של אוהבי הקעקועים מכל הארץ. וכיום הוא אחד מאמני הקעקועים המובילים בישראל. עידו מתמחה בסגנון הקעקועים הראליסטי. זוהי טכניקת הקעקוע הגבוהה ביותר. היא דורשת ירידה לפרטים קטנטנים, מקצועיות רבה ושליטה פנומנלית באומנות הקיעקוע. למרות שראליזם, הוא סגנון ציור המדמה ומחקה את המציאות, ברמה של תמונה מצולמת, או של אובייקט חי, עדיין נדרשת מהאמן הקעקועים הראליסטי, יצירתיות ודמיון אדיר. עידו ניחן בכל התכונות הנכונות ביותר – מקצועיות, ירידה לפרטים קטנים, יצירתיות ודמיון רב. עד שממש נדמה, שהוא יכול לצייר ולקעקע, חלומות של אנשים ליצירות קעקוע מרהיבות.

עידו בוטבול – מומחה מספר בארץ לקעקועי קאבר – קעקועי כיסוי קעקוע

בנוסף, עידו מתמחה בביצוע קעקועי קאבר. בעוד שרבים מהמקעקעים המובילים בארץ, חוששים ואינם מעוניינים להתעסק בהסתרת קעקוע ישן. עידו הפך למקעקע מומחה מספר 1 בארץ בתחום זה. כיסוי קעקוע ישן בקעקוע חדש, זו אומנות מורכבת הדורשת הבנה ושליטה מלאה בשימוש בצבעים בקעקוע, בהצללות וטכניקות נוספות. ונוסף, ראייה אומנותית מלאת דמיון שדורשת “חשיבה מחוץ לקופסה”. אם אתם מעוניינים בקאבר, עידו ילווה אתכם משלב בחירת הסקיצה לקעקוע הקאבר, דרך עיצוב קעקוע מותאם למה שהוא צריך לכסות ועד ביצוע מושלם ומדויק. אנשים מכל הארץ מגיעים לעידו כדי שיפעיל את קסמיו ויכסה קעקוע ישן ודהוי או אחד כזה שאינו בוצע כהלכה. מכאן ניתן לו הכינוי – “הקוסם”.

הכירו את צוות המקעקעים המוכשר בסטודיו בוטיק קעקועים – בראשון לציון

קעקוע קאבר של עידו בוטבול
קעקוע קאבר של עידו בוטבול

עידו וענת, הגשימו חלום נוסף, בעצם פתיחת הסטודיו, להיות בית לאמני קעקועים נוספים וחיברו למקום ארבעה מקעקעים מוכשרים : אודי הרוש, מיכל  שחרור, אלון איזיקוביץ  ואילנה גאורגייב.
כל אחד מהם אמן קעקועים מוכשר, אשר מתמחה במגוון סגנונות קעקועים עם טאץ’ ייחודי וטביעת אצבע מיוחדת רק להם.

אלון, בן 29 מראשון לציון, בתחום הקעקועים כ 3 שנים. מתמחה בסגנון ריאליזם, פיינליין, צבע, קאברים. אלון הוא אומן שיכול להחיות את חלומות הקעקועים שלך.

אודי, בן 29 מנס ציונה, מתעסק בתחום הקעקועים כ 3 שנים.  סגנון פיינליין וריאליזם. אודי התחיל את דרכו כלקוח והפך לתלמיד באקדמיה לקעקועים ופירסינג – בוטיק טאטו אקדמי. כיום, עם אודי אתה יכול לצפות למקצועיות, מומחיות, וכישרון אומנותי ליצירות קעקועים מושלמות.

מיכל, בת 23 מראשון לציון, מציירת מגיל אפס ונמצאת בתחום הקעקועים כשנתיים. מתמחה בסגנון ריאליסטי, ופורטרטים. אומנית עם עין חדה ודיוק לפרטים הכי קטנים.

אילנה, בת 23 מראשון לציון, מתמחה בנאו טרדישנאל, צבע, וקווים. אילנה היא אומנית אמיתית בעלת כישרון ייחודי ליצור עיצובי קעקועים מקוריים ויוצאי דופן.

בוטיק טאטו – סטודיו לפירסינג. הכירו את ליז, הפירסרית

קעקוע לב תלת מימדי של אלון
קעקוע לב תלת מימדי של אלון

בנוסף לצוות המקעקעים המעולים, תוכלו להתחדש בעגילי פירסינג מעוצבים. לרשותכם, בסטודיו בוטיק, פירסרית סופר מקצועית – ליז דורפמן, בת 25 מראשון לציון. פירסרית בסטודיו בוטיק טאטו מזה שנה, אך בפועל כבר מנקבת מגיל 14. פירסינג יכול להישמע כמשהו כואב ומאיים, וליז פה כדי להפריך את המיתוס הזה ולהפוך את הניקוב לחוויה. תחום הפירסינג, הפך במרוצת השנים, גם הוא לאומנות גוף של ממש. ליז, הפירסרית, תעזור לכם בבחירת עגילי פירסינג מתאימים ותחורר אותכם בדיוק רב וללא פשרות. בסטודיו בוטיק לקעקועים ופירסינג, תמצאו מגוון אדיר של תכשיטי פירסינג מותאמים לכל סוגי הפירסינג ממגוון מתכות, צבעים ואבני חן.

האקדמיה הרשמית בישראל לקעקועים ופירסינג – בוטיק טאטו אקדמי

לצד הסטודיו, ולצד עבודות הקעקועים והפירסינג, פתח עידו, את בוטיק טאטו אקדמי – האקדמיה הרשמית בישראל לקעקועים ופירסינג. ובכך השלים את חלומו ואת אמונת החיים שלו – להעביר וללמד את טכניקת הקעקוע ואת האהבה לעולם הקעקועים, לדור הבא. עידו, נכנס לתחום הקעקועים בתקופה בה, רוב אומני הקעקועים, לא היו מעוניינים להעביר את ידיעותיהם וללמד אחרים. והוא נאלץ ללמוד לבד וללא תמיכה – גם את טכניקות הקעקועים השונות וגם את הדרך הנכונה והטובה להתפרנס בכבוד מהתחום. לכן, הוא החליט לפתוח בית ספר לקעקועים ולהנגיש את המידע ואת לימוד אומנות הקעקועים לכל אחד שמעוניין בכך.
כיום, תוכלו למצוא באקדמיה קורסים ללימודי קעקועים, קורסי פירסינג – להכשרת פירסרים, סדנאות מאסטר מגוונות ועוד. תלמידי האקדמיה, נדרשים לעמוד בקורסי הכשרה מקיפים הכוללים שעות התנסות רבות ולימודי תיאוריה מקיפים, אך הם גם כוללים ליווי צמוד והדרכה מלאה גם במהלך הקורס וגם לאחריו.. לעידו יש את הרצון הגדול להכניס אנשים נוספים איכותיים ומוכשרים לתחום הקעקועים והפירסינג ולהעשיר את עולם הקעקועים באהבת חינם.

צוות מדברים קעקועים ואתר אינקמי – פורטל הקעקועים והפירסינג הגדול בישראל, בודק עבורכם את מכוני הקעקועים והפירסינג בארץ ומביא לכם את המכונים המומלצים והאיכותיים בארץ. וברור שבוטיק טאטו – סטודיו לקעקועים ופירסנג בראשון לציון, הוא סטודיו מומלץ, מקצועי ואיכותי.

לתיאום תור לקעקוע או פירסינג בבוטיק טאטו – קעקועים ופירסינג בראשון לציון
התקשרו: 072-3384032
או שלחו הודעה מהירה: https://bit.ly/boutique_w_app
לעוד עבודות של הסטודיו, היכנסו לאינסטגרם : boutiquetattoo2014@

אנו ממליצים לכם להתייעץ עם מומחי קהילת מדברים קעקועים בפייסבוק. לחצו על הקישור כדי לבקר בקבוצה: מדברים קעקועים
לעוד עבודות של מיטב אמני הקעקועים בארץ, מבצעים והטבות, עקבו אחרינו באינסטגרם talking_tattoos_israel@
רוצים לדעת עוד על קעקועים, היכנסו לבלוג אינקמי

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB