כל מה שחשוב לדעת לפני שעושים קעקוע קאבר על קעקוע ישן

כל מה שחשוב לדעת לפני שעושים קעקוע קאבר על קעקוע ישן

ביצוע קעקוע כיסוי על קעקוע ישן או לא מוצלח מצריך התייחסות ותכנון מדוקדקים להשגת התוצאה הרצויה. הנה כמה דברים שחשוב לדעת לפני שמנסים לעשות קעקוע קאבר

**התייעצות עם אמן קעקועים מקצועי:**

קעקוע קאבר עידו בוטבול
קעקוע קאבר עידו בוטבול

קבעו פגישת ייעוץ עם מקעקע מנוסה ומיומן המתמחה בעבודות כיסוי. הם יכולים להעריך את הקעקוע הקיים, לדון בהעדפות שלך ולספק הנחיות לגבי מה שניתן להשיג באופן ריאלי.

**שיקול בחירת צבע ועיצוב:**

צבעים כהים יותר נוטים להיות יעילים יותר בכיסוי קעקועים קיימים. שוחח על אפשרויות הצבע עם אמן הקעקועים שלך ושקול עיצובים שיכולים לשלב או להסוות את הקעקוע הקיים בהצלחה.

**גודל ומיקום:**

הקעקוע החדש צריך להיות גדול יותר מהישן כדי לכסות אותו ביעילות. שקול היטב את הגודל והמיקום כדי להבטיח שהעיצוב החדש מתאים היטב ומכסה את הקעקוע הישן בצורה מספקת.

**מומחיות בטכניקות כיסוי:**

כיסוי קעקועים דורש טכניקות ספציפיות, כמו שילוב הקעקוע הקיים בעיצוב החדש או שימוש אסטרטגי בחלל שלילי. ודא שלמקעקע שבחרת יש מומחיות בעבודת כיסוי.

**הבנת דהיית קעקועים:**

קעקועי קאבר. בוטיק טאטו

עם הזמן, קעקועים דוהים באופן טבעי. ייתכן שיהיה צורך להתאים קעקוע כיסוי כדי לקחת בחשבון שינויים כלשהם במראה הקעקוע הישן. גם כאן מקצועיות המקעקע בתחום קעקועי הקאברים, חשובה ביותר.

**סבלנות וציפיות מציאותיות:**

קעקועי קאבר עשויים שלא למחוק לחלוטין את העיצוב הישן, במיוחד אם הוא כהה או מורכב. היה מציאותי לגבי התוצאה ודון בציפיות שלך עם המקעקע כדי להבטיח לשניכם הבנה ברורה מה ניתן להשיג.

**תהליך ריפוי:**

תהליך הריפוי הוא מכריע להצלחת קעקוע כיסוי. עקוב אחר הוראות הטיפול לאחר שסופק על ידי אמן הקעקועים שלך בזהירות כדי להבטיח ריפוי נאות ולמזער את הסיכון לסיבוכים.

**סבלנו לתהליך**

השגת כיסוי מוצלח עשויה לדרוש מספר פגישות. הבינו שעלול לקחת זמן להגיע לתוצאה הרצויה, והיו סבלניים לאורך כל התהליך.

**בחירת מקעקע מיומן ובעל מוניטין:**

בחירת אמן הקעקועים הנכון היא קריטית. תסתכל על תיק העבודות שלהם, במיוחד את עבודת הכיסוי שלהם, כדי לאמוד את רמת המיומנות והסגנון שלהם. בחר אמן עם מוניטין טוב וביקורות חיוביות. לכן אנו ממליצים לכם, על אמן הקעקועים עידו בוטבול וצוות המקעקעים בסטודיו בוטיק טאטו בראשון לציון. עידו, הוא מהמובילים בארץ בתום קעקועים הקאבר ולכך הכשיר גם שאר אמני הסטודיו. ליעדו ניסיון עצום בתחום והוא ביצע כבר מאות קעקועים כיסוי בהצלחה גדולה.

**שיקול בעלויות:**

קעקועים כיסוי יכולים להיות מורכבים וגוזלים יותר זמן מאשר קעקועים רגילים. שוחח על העלות עם המקעקע שלך וודא שאתה מרגיש בנוח עם ההיבט הפיננסי של התהליך.

אתר אינקמי, פורטל הקעקועים והפירסינג ממליץ לכם לשקול את מכלול הסיבות ולמצוא את אומן הקעקועים המתאים ביותר לביצוע קעקוע הקאבר שתרצו. זיכרו, שלא כל הקעקועים מתאימים לכיסוי, וחיוני לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם אמן מקצועי כדי לקבוע את הגישה הטובה ביותר למצב הספציפי שלך.

ניתן להתייעץ עם צוות האתר, מומחי אתר אינקמי וקהילת מדברים קעקועים, למציאת סטודיו לקעקועים מומלץ עבורכם.
בטלפון: 072-3384100
בוואטצאפ: https://bit.ly/tattoo_advice

להתייעצות לגבי קעקועי קאבר עם סטודיו בוטיק טאטו בראשון לציון
התקשרו: 072-3384032
או שלחו הודעת וואצאפ: https://bit.ly/boutique_w_app

להמלצות נוספות של קהילתי מדברים קעקועים, הצטרפו לקבוצה : https://www.facebook.com/groups/tattootolks
או עקבו אחרי באינסטגרם : talking_tattos_israel@

לסרטונים נוספים בנושא קעקועים, הצטרפו לערוץ היוטיוב שלנו: http://www.youtube.com/@Talkingtattoosisrael

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB