הכירו את הכוכבים של ג’ון בוי – ניקיטה דמיטרייב

טוב חברים הגיע הזמן להכיר את נבחרת המקעקעים של ג’ון בוי .

כידוע ג’ון בוי נחשב לאחד הסטודיואים הכי טובים שיש בתל אביב בפרט ובישראל בכלל !

אז היום נכיר את ניקיטה. 

ניקיטה דמיטרייב בן 31 מקעקע כ-5 שנים.

ואלו רק הפרטים היבשים.

ישבנו עם ניקיטה לשיחה וגילינו שהאהבה לאמנות הייתה מאז ומתמיד חלק מחייו החל מאהבתו לריקוד ועד אהבתו לאנימה . אהבתו לקעקועים החלה כבר בגיל 16 כשהוא התחיל להתקעקע בעצמו ומשם זה כבר היסטוריה .

ניקיטה האלוף למד בסטודיו קיפוד וכיום מקעקע בסטודיו ג’ון בוי מזה כשנתיים. אין ספק שהוא הוכיח בזכות עבודה קשה שמקומו הוא לחלוטין בטופ של המקעקעים הישראלים. ניקיטה מתמחה בעבודות צבע , אנימה וריאליזם שחור לבן. אך אם תשאלו אותו הוא תמיד יבחר בצבעים ואת האמת הוא עושה את זה כל כך טוב, שאי אפשר שלא לרצות שהוא יהפוך את הגוף שלנו לקנבס צבעוני ומלא חיים.

כאשר שאלנו אותו מה החלום שלו הוא ענה בפה מלא – לקדם את סגנונות הניאו טרדישינאל ניו סקול והאנימה בארץ . סגנון הניאו טרדישינאל הוא אחד הסגנונות היותר פופולריים בעולם. אבל בישראל לא ראינו ממנו מספיק. לעומת אולד סקול (שהוא האבא של הניאו טרדישינאל), ניתן להשתמש בקווים עבים וגם דקים ואין לנו מגבלה של צבעים. אמנם עדיין נשאר על פלטת הצבעים הקלאסית אבל בצורה הרבה יותר משמעותית ונוכל להשתמש ביותר גוונים של הצבעים .
קעקועי אנימה וניו סקול אומנם גם בעלי צבעים מאוד בוהקים אבל סגנון הציור הוא הרבה יותר מוגזם ומוקצן ואפילו קריקטורי , העיניים הגדולות וחוסר הפרופורציות של הגוף  ( או כל אובייקט אשר נבחר לקעקע בסגנון ) יהיה מוקצן ושונה ולא “נורמטיבי” .

ואז הגענו לשאלת מיליון הדולר, ולא יכולנו שלא ליהנות מהתשובה של ניקיטה, לשאלה שלנו – מה הכי חשוב לך כאמן בהתנהלות מול הלקוח, והתשובה שלו הייתה מדוייקת – ” כאמן חשוב לי שהלקוח יבין שאני פה כדי ליצור בשבילו את הקעקוע הטוב ביותר וחשוב לי שהוא יתן בי וביצירה שלי אמון. ברגע שיש אמון הקעקוע אוטומטית טוב בהרבה כי אני כאמן יכול לדאוג לדברים שהלקוח לא חשב עליהם וזה יכול להרים את העיצוב בכמה וכמה רמות. לצערי לא כל מה שאנחנו רוצים או רואים בציור יכול להתאים כקעקוע וחשוב שיבינו שיש לבצע התאמות כדי שזה יהיה הקעקוע הכי טוב שאפשר . אני עצמי מקועקע והייתי (ועדיין ) בצד של הלקוח לא מעט פעמים , והעצה שלי – פשוט להיות עם ראש פתוח , ברגע שהלקוח נותן למקעקע את היד החופשית ליצור הלקוח רק ירוויח תוצאה מוצלחת וטובה יותר. 

כשתרצו להתקעקע אצל ניקיטה  (זו לא שאלה של אם) אתם מוזמנים ליצור קשר עם סטודיו john boy כי אנחנו כבר התחדשנו בקעקוע שלו .

לסיום… צוות אתר אינקמי כל כך שמח ומתרגש להציג לכם אמני קעקועים ישראליים, מקצועיים ואיכותיים. שמרימים בגאווה את דגל אומנות הקעקועים… ונימצאים כאן כדי להישאר! 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB