המקעקע עידן וייס – סופר סטייל

אמן הקעקועים עידן וייס

אם עדיין לא שמעתם את השם עידן וייס,  כדאי לכם מאוד להגיד אותו בקול רם ולהיכנס לראות את עבודות הקעקועים המדהימות שלו.

עידן וייס, רק בן 27, הוא מקעקע צעיר, מוכשר מאוד והבטחה מטאורית בעולם הקעקועים הישראלי. הוא המקעקע הראשי  באחד מהמכונים המובילים בארץ – Art Bouquet שבעיר תל אביב.

עידן, בוגר מכללת בית ברל עם תואר באומנות וחינוך, הגיע לעולם הקעקועים לפני כ-3 שנים ממש במקרה. עידן מספר, שהלך למכון קעקועים להתחדש בפירסינג בכלל. הוא התעניין אצל בעל הסטודיו איך לומדים לקעקע ופשוט “הלך על זה”.  למד לקעקע אצל סשה פלדמן המוכשר והוותיק.  ומאז הכל היסטוריה שנעים להיזכר בה.

עידן מתמחה בסגנון הראליסטי לגווניו (ראליזם קלאסי, היפר ראליזם, דארק ראליזם ועוד..) ואוהב מאוד לקעקע בסגנון אקסריי או סגנון מעושן – סגנונות חדשים ונועזים בתחום הקעקועים המעידים על מקצועיות וטכניקה מאוד גבוהה של המקעקע.

כששאלנו את עידן מה חשוב לו כמקעקע קיבלנו שתי תשובות שכדאי לאוהבי הקעקועים לשמוע: ראשית, חשוב לו שתחום הקעקועים בארץ יגדל ויתפתח עם הצטרפותם של הרבה מקעקעים מוכשרים שהם קודם כל אמנים עם אמירה ועם טכניקה איכותית ומקצועית. כך תמשיך, סצנת הקעקועים בארץ להיות טובה ועדכנית ולהשתוות לסצנה העולמית.

בנוסף, חשוב שתדעו, שעידן אוהב מתקעקעים שנותנים לו יד חופשית לסקיצות שלו ולסגנון שלו. ביננו שווה לכם ממש להסתובב עם קעקוע שהוא פרי יצירתו של עידן וייס.

כשתרצו להתקעקע אצל עידן (זו לא שאלה של אם) אתם מוזמנים ליצור קשר עם סטודיו Art Bouquet . אין זה מקרה שעידן בחר בסטודיו הזה כמקום לאומנות הקעקועים שלו. סטודיו ארט בוקה הוא בית לאומנות מקומית. הסטודיו הוקם על ידי עומרי דוברסק, שייצר סטודיו ייחודי בתוך המגוון הרחב של מכוני הקעקועים באזור המרכז. הסטודיו מעוצב בחלל גדול ומעוצב כחלק מקונספט להשראת אווירה אומנותית הן על המבקרים והן על האמנים העובדים בו.

לסיום… צוות אתר אינקמי כל כך שמח ומתרגש להציג לכם אמני קעקועים ישראליים, מקצועיים ואיכותיים. שמרימים בגאווה את דגל אומנות הקעקועים… ונמצאים כאן כדי להישאר!

 

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB