המקעקעים הכי טובים בישראל – 2022

המקעקעים הטובים בישראל נמצאים בקהילת הפייסבוק “מדברים קעקועים” . הקהילה מונה כ100 אלף חברים מתקעקעים נכון לינואר 2022 , אותם חברים הם אלה שמצביעים על המקעקעים הטובים בישראל, סטודיו לקעקועים  ג’ון בוי תל אביב הוא אחד הסטויואים הכי טובים באירופה כולה אולי אפילו בעולם. בן מישקיט ילד הפלא שגדל בסטודיו ג’ון בוי בסניף דיזינגוף מגדל באהבה המקעקע דני גינזבורג, מישקיט אמן גדול הוא אומר, ילד שצריך דחיפה. דני גינזבורג מוכר מאוד בתחום הקעקועים, דני מוזמן לתרעוכות קעקועים ומציג בכל העולם, סטודיו ג’ון בוי בתל אביב הוא סטודיו שנפתח ע”י יונתן בונן – איש עסקים מעיר ונמרץ שהחל את דרכו כמקעקע ועד היום חוטא בקעקוע או שניים בחודש, הסטודיו מבצע את כל הסגנונות ושם דגש על סגנון הקעקועים הריאליסטים, סגנון ריאליסטי הוא הסגנון ששולט בשנת 2021 וכנראה יעבור גם ל2022 , הסגנון הזה מדמה את המציאות בדיוק כפי שתרצו להציג אותה, אם אתם רוצים להנציח אדם יקר, תבחרו בפורטר ריאליסטי, אם אתם רוצים לזכור חית מחמד, תוכלו להביא תמונה ובסטודיו יעתיקו אותה אחד לאחד בצורת קעקוע, רשת ג’ון בוי – הוקמה ב2019 עם החנות הראשונה ברחוב ארלוזורוב, עד מהרה, השמועה על הקעקועים היפים בתל אביב פרשה כנפיים ולא נותר ליונתן בונן אלה לפתוח חנות חדשה עם מקעקעי על נוספים שהוכשרו ועברו מחנה אימונים מורט לפני קבלת תג המקעקע של רשת ג’ון בוי. תל אביב

השם ג’ון בוי קעקועים הוא שם נרדף לסטודיו הכי טוב בישראל, גם בשל שרות מעל המצופה ובעיקר בשל הקעקועים המושלמים. נכון מחירי הקעקועים הם לא זולים אך מה שאתם צריכים להבין שמקעקעים מומלצים בתל אביב מאוד קשה למצוא, העיר תל אביב של 2022 היא קשוחה, מאז הקורונה נולדו הרבה אמנים שמפרסמים ועליכם להיות מאוד מאוד אחראים בבחירת הקעקוע שיהיה עליכם לכל החיים.

במכוני הקעקועים של גון בוי – תמצאו פיקוח ברמה הגבוהה ביותר של רישוי עסקים, כיבוי אש וכמובן כמו כל סטודיו מקובל וראוי ביקורים חוזרים של משרד הביראות כיאה לסטדיו ברמה גבוהה.

הקעקועים של 2022 הופכים להיות ריליסטים יותר והסגנון הריליסטי הגיע כדי להישאר, יגידו הרבה שהוא חיסל את שאר הסגנונות אבל אנחנו חושבים שיש מקום לכל הסגנונות ולכן בסטודיו גון בוי מקםידים על רמת ריאליזם גבוהה לצד התמחות בשלל בסגנונות האחרים.

אם אתם בדרך לקעקוע הראשון- היכנסו לגלרייה של סטודיו גון בוי קעקועים בתל אביב – ביחרו את הסגנון שאתם אוהבים וחייגו אליהם – בלינק הבא

https://www.inkme.co.il/studio/john-boy-tattoo/

 

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB