קעקועים בסגנון ריאליסטי 2022

זה דבר מטורף כאשר אמן יוצר קעקוע / אמנות תלת מימדית על משהו דו מימדי בדיוק כמו העור שלנו.
בישראל כמו שאתם יודעים הישראלים חייבים להיות הכי טובים בכל דבר 🏆🏆 ולכן המקעקעים הריאליסטים של ישראל עבדו שנים רבות בדבקות ואמונה ביכולות שלהם.
מה שהניע אותם בעיקר זו המוטיבציה, יכולות ציור משוגעות וטון כישרון, מקעקעים שעובדים בתחום ההיפר-ריאליזם מסוגלים לבצע את הקעקועים המסובכים לכל דמיון, אתם תבואו עם פנטזיה ומרעיון זה יהפוך לסקיצה ואז לבסוף לקעקוע על העור שלכם.
הטכניקה הזמן והריכוז שאותם מקעקעים משקיעים ביצירת האמנות שלהם ושלכם היא מדהימה.
מקעקעים ריאליסטים בעצם עושים מיפוי של ההצללות בקעקוע זאת אומרת מדגישים מאוד את הניגודים בצבע של התמונה שתציירו להם או שתביאו אתכם.
בכלל מה שמאפשר את התפתחות הקעקועים הריאליסטים היא המצאת המצלמה ולפניה הרבה מאוד מלחמות ושמות גדולים בזרמי האמנות כמו מיכלאנג’לו, גוסטב קורבה ועוד.
יש המון דרכים נוספות להכין סקיצות ריאליסטיות אבל אני לגמרי יכולה להבטיח לכם שהסגנון הזה מצריך תכנון ארוך מאוד לצד הרבה מיומנות וידע.
גם בתוך הריאליזם יש הרבה מאוד תתי סגנונות ובהם מקעקעים שמתמחים
לדוגמא :
ריאליזם שחור ואפור או בשמו המסחרי דארק ריאליזם – הכוונה לקעקועים כמו של האמן עידן וייס Edan Weiss מסטודיו ארט בוקה Art Bouquet | ארט בוקה
קעקועים של אמנים כמו דני גינזבורג Dani Ginzburg הבעלים של סטודיו גון בוי תל אביב John Boy Tattoo נוטים לריאליזם רך צבעוני במעט בשילוב הרמוניה אין סופית.
הסגנון הריאליסטי מושפע מהרבה סגנונות אך כל אמן יושפע ממה שמקסים אותו.
אם ניקח לדוגמא את סטודיו DP Different Pulses Art&Tattoo שאין גבול לטרוף שלהם ביתר קלות תוכלו לזהות את המשיכה לצבע, לריאליזם משולב פופ !

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB