המקעקע עידו בוטבול – בוטיק קעקועים ראשון לציון

המקעקע עידו בוטבול מהעיר ראשון לציון –  שנקרא לו בשמו המסחרי – הקוסם ,  החל את דרכו בעולם הקעקועים לפני שנים רבות,
עידו מצייר מגיל צעיר ואת אהבתו לאמנות ניתן להרגיש ולראות בכל קעקוע , בסטודיו של עידו תוכלו להנות מיצירות פאר של אביו ולהבין איך הוא הפך לאמן קעקועים כל כך גדול, הכישרון עבר בירושה.
עידו מקעקע מבוקש מאוד בכל ישראל  אמן מוערך ומתמחה בשלל סגנונות. הקעקועים של עידו יכולים לרגש כל לב ולפרוץ כל גבול דמיון אפשרי.
אז למה בכל זאת קוראים לו הקוסם? כי עידו יודע לכסות כמעט כל קעקוע ישן באמנות מדהימה, כן כן התורים אליו ארוכים אבל ההמתנה שווה בהחלט בדיוק מהסיבה הזו בשנת 2020 עידו בוטבול הגשים חזון ופתח את בוטיק קעקועים , סטודיו גדול מאוד עם מספר רב של מקעקעים מצטיינים בסגנונות מיוחדים.

בבוטיק קעקועים תמצאו את אמן המנדלות הלאומי עידו סגל – כן קראתם נכון, דאבל עידו , עידו סגל מתמחה בסגנון קעקועי נקודות ומנדלות, השילוב בין הסגנונות השונים יוצר סטודיו לקעקועים מיוחד במינו.

בבוטיק קעקועים ברחוב סחרוב 5 ראשון  לציון  בניהולו של האמן הגדול עידו בוטבול , תוכלו לדמיין את הקעקוע שלכם ועידו יתרגם לכם את החלומות לדיו. הסטודיו מתמחה בכל סגנונות קעקועים בראשון לציון , קעקועים ריאליסטים , קעקועים גיאומטריים , קעקועים צבעוניים, קעקועי סמלים ועוד .

באוגוסט 2020 פתח עידו את בית הספר לקעקועים ואת הקורס הראשון בישראל למקעקעים . על הקורס מקעקעים עידו חשב שנים רבות , כל זמן שחקר לבדו את התחום, עידו בוטבול הבין מה חסר למקעקעים צעירים כדי להצליח ובנה קורס מרשים , מלא בתוכן איכותי והתנסות עם כל הסגנונות, בקורס התלמידים מקבלים ליווי אישי לאורך כל הדרך ובליווי צמוד של המורה והמקעקע הגדול עידו סגל , הם שטים לעבר החלום הגדול.
אם אתם חסרי פשרות – בוטיק קעקועים ראשון לציון זה הסטודיו עבורכם.
בקבלה תחכה לכם ענת זוגתו של עידו עם חיוך וקפה טעים, קעקוע טוב , מובטח באחריות!!

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB