למה כדאי לעשות קעקוע בסטודיו מקצועי ומפוקח

הרבה אנשים מתלבטים בבחירת מקעקע עבור ביצוע הקעקוע שלהם. בישראל – מגוון אדיר של מקעקעים בסגנונות שונים וברמות שונות. איך תבחרו את המקעקע הבא שלכם?
ראשית חשוב מאוד לבחור מקעקע שנמצא בסטודיו מבוקר ומפוקח.
קעקוע בסטודיו מקצועי לקעקועים חשוב מכמה סיבות.
הבאנו לכם, כאן את הסיבות המרכזיות והחשובות, של למה חשוב לבחור בסטודיו מקצועי ומפוקח לביצוע הקעקוע שלכם.

בטיחות, הגיינה וסטריליות

הסיבה הכי חשובה בעת ביצוע של קעקוע חדש, היא, בטיחות והיגיינה. מכוני קעקועים נחשבים מקפידים על תקני בריאות ובטיחות מחמירים. הם משתמשים בציוד מעוקר, במחטים חד פעמיות, ועוקבים אחר נהלי בריאות בינלאומיים, כדי למזער את הסיכון לזיהום ולהבטיח את ביטחונכם במהלך תהליך הקעקוע.

מקצועיות, ייחודיות  ויושרה אומנותית

סיבה נוספת להעדפת ביצוע קעקוע בסטודיו מקצועי, היא שבסטודיו לקעקועים עובדים אמנים מיומנים ומנוסים שעברו הכשרה ברמה גבוהה. אמנים מקצועיים מבינים את מורכבותו של כל הקעקוע, כולל מיקום נכון, עיצוב ושימוש נכון בדיו. הם יכולים לעזור לכם, בבחירת הקעקוע. ולתת לכל לקוח רעיונות אשר יתאימו לחיים שלו ולטעם האומנותי שלו, תוך הבטחת התוצאה הטובה ביותר האפשרית.

בנוסף, מקעקעים בסטודיו מקצועי יכולים להציע עיצובים מותאמים אישית המבוססים על ההעדפות, הרעיונות וההשראה שלהם או שלכם. אמני קעקועים מקצועיים יכולים לעבוד איתכם כדי ליצור קעקוע ייחודי שיש לו משמעות משמעותית עבורכם.

סיבה נוספת ומשמעותית ביותר, להעדפת ביצוע קעקוע בסטודיו, היא – איכות אמנותית. מכוני קעקועים מחויבים להפקת יצירות אמנות באיכות גבוהה. למקעקעים מקצועיים יש עין חדה לפרטים, המבטיחים שקווי הקעקוע נקיים, הצבעים עזים והעיצוב הכולל מבוצע היטב.

שיקולים משפטיים ואתים

שיקולים חשובים נוספים, במיוחד לציבור ההורים שבינכם, הם שיקולים משפטיים ואתיים. מכוני קעקועים פועלים לפי התקנות המקומיות ומבטיחים שהלקוחות עומדים בדרישות הגיל החוקי לביצוע קעקוע. הם נותנים עדיפות לפרקטיקות אתיות, כגון קבלת הסכמה מלאה ומודעת מלקוחותיהם והימנעות מקעקוע באזורים מסוימים בגוף אם זה עלול להוות סיכונים בריאותיים, או שהביצוע הסופי של הקעקוע לא יהיה באיכות הנדרשת.

מכוני קעקועים מקצועיים ייתנו תמיד הדרכה מפורטת לטיפול מיטבי בקעקוע חדש. ההנחיות יעזרו לקעקועים שלכם להחלים כראוי. צוות מכון הקעקועים, ייתן לכם הדרכה מפורטת כיצד לטפל בקעקוע החדש שלכם כדי למנוע זיהום ולקדם ריפוי תקין ואיכותי.

מעטפת תקשורתית וליווי צמוד

למכוני קעקועים מקצועיים תמיד תהיה מעטפת של תמיכה ותקשורת ללקוחותיהם. אמני קעקועים בסטודיו,  הם תמיד אנשי מקצוע שיכולים להציע עצות, לענות על שאלות ולהתייחס לכל חששות שיש לך לגבי תהליך הקעקוע. הם יכולים לספק תובנות לגבי בחירות עיצוב, מיקום ואתגרים פוטנציאליים. הם יעזרו לכם בכל שלב בתהליך הקעקוע. החל מתיאום תור בקלות ובמהירות, עיצוב והתאמת הקעקוע, דרך ביצוע איכותי, מקצועי וסטרילי ועד מתן הנחיות מפורטות לטיפול הקעקוע, וליווי במהלך כל תקופת החלמה, מענה לשאלות וביקורת לאחר כחודש לבדיקת הקעקוע האם החלים באופן תקין ואיכותי  או נדרשים תיקונים וטיפול.

בנוסף, ניתן עם מכוני קעקועים ליצור קשר ארוך. אפשרות לבניית מערכת יחסים טובה עם סטודיו מקצועי לקעקועים יכולה להיות מועילה אם אתם מתכננים לעשות קעקועים נוספים בעתיד. אתהם יכולים לבסס רמת אמון גבוהה עם צוות אמני הקעקועים של הסטודיו. ולחזור שוב ושוב לאותו סטודיו לעבודות קעקועים נוספות באיכות עקבית.

זכרו, קעקוע זה לכל החיים ולכן חשוב לבחור בסטודיו מקצועי ובעל מוניטין, כדי להבטיח חווית קעקוע חיובית ומהנה. אתם מוזמנים לבחור ברשת מכוני הקעקועים בצפון – אנגרי וולף קעקועים ופירסינג וליהנות מכל היתרונות הרבים שבבחירת סטודיו גדול מקצועי ומפוקח לביצוע הקעקועים שלכם.

 

רשת מכוני אנגרי וולף לקעקועים ופירסינג בצפון

רשת מכוני אנגרי וולף לקעקועים ופירסינג, פועלת בשלושה סניפים ברחבי הצפון:
סניף קריות- חיפה ברחוב אח”י אילת 19, קריית חיים.
סניף נהריה, ברחוב הגעתון 21
סניף טבריה, ברחוב הירדן 9
בכל שלושת הסניפים צוות מקעקעים מוכשרים ומקצועיים. מכוני הקעקועים של אנגרו וולף, שומרים על סטריליות גבוהה ופועלים בהתאם להנחיות המחמירות של משרד הבריאות ושל מחלקת רישוי העסקים בכל עיר. מכוני הקעקועים מ   שתמשים אך ורק בחומרים איכותיים, ובציוד חדיש ומתקדם.

לתיאום תור לקעקוע ברשת מכוני אנגרי וולף
התקשרו: 072-3384028
או שלחו הודעת וואצאפ מהירה: https://bit.ly/angrywolf_miri
להתרשמות מתיק עבודות המקעקעים, היכנסו לדף האינסטגרם: Angrywolftattoo

 

אנו ממליצים לכם להתייעץ עם מומחי קהילת מדברים קעקועים בפייסבוק. לחצו על הקישור כדי לבקר בקבוצה: מדברים קעקועים
רוצים להכיר את מכוני הקעקועים המומלצים של ישראל? כנסו לאתר אינקמי – פורטל הקעקועים והפירסינג הגדול בישראל. לחצו על הקישור להיכנס לאתר: אינקמי

רוצים לדעת עוד על קעקועים, היכנסו לבלוג אינקמי

לכל שאלה או ייעוץ בנושא קעקועים, מקעקעים ובחירת מכון קעקועים מומלץ, אתם מוזמנים לפנות לצוות אינקמי – מדברים קעקועים:
בוואצאפ: http://bit.ly/2ZeaFv1
או בטלפון: 072-3384028

 

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB