למה קעקועים זה יקר?

מחיר קעקועים, למה קעקועים זה דבר יקר ואם תמצאו קעקועים זולים פשוט אל תלכו לשם.ניסיתם פעם לבדוק כמה עולה ציור מקורי של צייר ? תגלו שזה לא זול לאהוב אמנות. קעקוע מצויין לא שונה מציור מקורי ואיכותי.המקעקעים של העשור הזה עשו קפיצה אדירה בתחום הקעקועים. יש מכוני קעקועים המתהדרים ביצירות שחוצות מעבר לים ושמם נודע בכל העולם. אם שמעתם על המקעקעים ג’ון בוי, עידו בטובול, עידן וייס, דיפרנט פולסס, אנגרי וולף, כל אלה מכוני קעקועים מאוד מבוקשים שמקעקעים יצירות אמנות מקורית לחלוטין. אם אתם פונים לאחד ממכוני הקעקועים היקרים האלה אתם צריכים להבין מראש שמדובר במכוני קעקועים עילית. המקעקעים יושבים אתכם, מראיינים אתכם בקצרה על אופי הקעקוע שאתם רוצים לקעקע ומיד ניגשים להכנת הסקיצה המקורית במיוחד עבורכם. המקעקעים מעצבים במשך שעה ארוכה את הקעקוע ולאחר מכן מראים לכם את העיצוב, אם אהבתם אתם מקבלים הצעת מחיר וקדימה לקעקוע. אתם מבינים למה קעקוע זה דבר יקר? אתם רוצים שהקעקוע יהיה מפורט ושיראו את כל הפרטים הקטנים לאורך שנים לכן לוקח זמן רב לעשות קעקוע טוב. 

לפעמים נדמה, קעקוע של מילה זה דבר פשוט אז תנו לי לחדש לכם, קעקועי מילים הם בין המסובכים שיש כי חייב להיות מאוד מדוייקים בכל מה שקשור לקעקועי כיתוב, יש מקעקעים שמתמחים רק בקעקועים מהסוג הזה, אירית גמבורג מסטודיו ג’ון בוי מתמחה בכיתובים וזו רק דוגמה קטנה.

אחרי העיצוב , ניגשים להכנת הסקיצה, מקעקע טוב יודע להדפיס את הסקיצה נכון וגם לזה יש סודות, לא סתם הקעקועים של דני גינזבורג הם הכי יפים בכולם, ההשקעה מתחילה עוד בשלב הכנת הסקיצה.

במכוני העילית משתמשים בציוד יקר ואיכותי, מחטים חד פעמיות, דיו איכותי ומיכשור ברמה הגבוהה ביותר, אתם צריכים לדעת את כל זה כי מאוד חשוב שהמקעקע שלכם יהיה סטרילי ויעבוד תוך הקפדה גבוהה על ניקיון. מדובר בדם שלכם זה לא צחוק.

תבינו יש מקעקעים שהם אמנים ויש מקעקעים שיודעים להדפיס היטב אבל לא לבצע טוב.

איך תדעו מי המקעקעים הטובים? היכנסו לקבוצה מדברים קעקועים – חפשו המלצות על המקעקעים הטובים בישראל. אל תחסכו בקעקוע שלכם ואל תחפשו מחיר, חפשו מקעקע מצטיין בסגנון של הקעקוע שלכם.

סטודיו לקעקועים שמכבד את עצמו יש רישיון עסק והוא מפוקח ע”י משרד הבריאות.

סביר שהסטודיו מבוטח וגם אם יקרה משהו יש לכם תמיד אבא ואמא.

רוצים למצוא את המקעקעים הטובים של ישראל ? חפשו אותם בקהילה : מדברים קעקועים.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB