מדברים קעקועים – רק מקעקעי על 2022

תגידו לי, לא נמאס לכם לשפוט אותנו?
מדברים קעקועים – Talking Tattoos
כמנהלת קהילת פייסבוק המונה מאה אלף חברים שמדברים רק על קעקועים כתרבות, כדרך, כסמל ואהבה אני רוצה לשאול אתכם אנשים טובים, לא נמאס לכם לשפוט אותנו?
תרבות הקעקועים ב2022  תפגוש אתכם גם אם הכי תתנגדו לה בעולם. אם לא אתם, אז הבן של השכנה, או החבר של הבת, בת הזוג פתאום יכולה להפתיע עם יום כיף בסטודיו וכולם מסביב לובשים קעקועים.
בקיצור הקעקועים באו כדי להישאר, לקשט את החברה ואף לגרום לנו להיות סובלניים יותר.
בקהילת הפייסבוק שלי עולים פוסטים ששוברים לי את הלב של חברים שלא מתקבלים לעבודה, לא עוברים ראיון שכירות לדירה, מתרחקים מהם באוטובוס ואף מסתכלים עליהם בצורה מוזרה.

אני רוצה לספר לכם איזה אנשים נמצאים בצד השני : רוית מורה ומחנכת בישראל , מתן עורך דין מצליח לחברות מופת, יורי רוחמן שמכסה כל צלקת אפשרית עם אמנות קעקועים , גלית יצפאן המדהימה ששיתפה סיפור קעקוע אמיץ, נמצא אותו בחור שכיסה צלקות בפרק כף היד, אותה נערה שקעקעה את תהליך הפגיעה המינית שלה ועכשיו שניהם יצאו מחוזקים לעולם, אותה אמיצה שהתגרשה ואותם אנשים שרצו מרתון, נמצאות אימהות ובנות, אבות ובנים, לוחמים ולוחמות, סטודנטים וכל מי שרק תחלמו למען האמת אם תבקשו חברות לקבוצה , תופתעו לגלות כמה מהחברים שלכם נמצאים שם ולובשים קעקוע או מתכננים לעשות אחד.

מדובר בקהילה שכל אחד היה שמח להיות חלק ממנה, החברים המצויירים שלנו הם אנשים עדינים, מוכשרים ואמיצים שבוחרים לחצות גבולות בתרבות קעקועים ולא בדברים אחרים, כל קעקוע שהחברים יעשו יקח אותם גבוה יותר בסקאלת הביטחון והעוצמה.

תבינו הקעקועים הם הרבה מעבר למה שאתם חושבים, יש בהם קסם מיוחד, יש בהם תהליך התעצמות – הקעקועים גורמים לנו להרגיש חזקים, יפים, בטוחים ובעיקר שלמים – הם משלימים את מה שקשה לנו להגיד במילים.

שימו לב מה קורה בפריים טיים – ג׳וזי הכוכב של האח, הבוזגלוס בהשרדות אפילו יואב אבן הכתב לענייני בריאות מקועקע ואוהב את זה, כל חברות האופנה עושות שימוש בדוגמנים מקועקעים כי הם הכי צבעוניים ומוכרים, אז איזה בעל עסק יכול לסרב למישהו כזה מגניב?? איזה בעל דירה יכול לסרב למישהי כל כך עוצמתית שבחרה לקעקע את עצמה?

כן, אלה שלובשים קעקועים – הם אנשים אמיצים שבכל קעקוע פותרים משהו עם עצמם ומתמודדים, הם לובשים אמנות נצחית, הם קנו אותה בכאב – תעריכו אותם. הם אנשים יפים מבפנים, הם יצירתיים ואופנתיים, הם נעורים לאמנות הם מחפשים אותה – אני מוכרחה להגיד שמאז שהתחלתי ללמוד תקשורת הבנתי שהאמנות היא העיתונות החופשית של 2022 כל פוסט פייסבוק יכול להסיר, כתבה בעיתון ככל הנראה תישכח או לא תעלה כלל, להגיע לחדשות אין מה לדבר אבל כשעושים קעקוע אף אחד לא יכול להסיר את המסר!!! יש לכם את הזכות להביע כל מסר שתרצו – קולטים איזה טריפ? לאף עיתונאי אין את היכולת הזו .

המסרים של הקעקועים הם נצחיים ואנחנו זוכים להעבירם מדור לדור, קעקועים הם סמלים – לאנשים חזקים וכבר בימים קדומים קעקועים סימנו את הבולטים ביותר, קעקועים על הפנים היו נחלת השבט כאשר החזקים סומנו אחרת, מאז ומתמיד קעקועים סימנו את התותחים של החברה!
אפשר לראות בריזומה ההסטורי של הקעקועים, נסיכות , לוחמים , מלכות,שודדי ים ,מיתולוגיות ומה לא.הקעקועים תמיד היו והם וילכו וישתפרו.

קעקועים הפכו לנחלת הכלל ובשנת 2022 כמעט כל אדם שני מסומן בקעקוע. אם תסתכלו היטב תוכלו ללמוד משהו על האיש שעומד מולכם, אם תסתכלו היטב על הקעקוע אתם תראו סיפור שלם כי כל קעקוע הוא מסר – הוא אומר משהו – אותו אדם, חשב, קבע תור, הגיע לאמן, שילם הרבה כסף וסימן משהו לכל החיים על הגוף שלו – האם אפשר להתייחס לזה כלאחר יד? גם אם זה סמיילי שעשה עם כל הגדוד בסיום מסלול על הטוס….
הבן אדם שעומד מולכם הוא בן אדם אמיץ – שלא מתבייש להגיד לכם אני אריה , אני לביאה, אני יהלום שאין למצוא כמוני, אני מלך העולם , אני רץ מרתון, אני אבא לשניים, בקיצור יש לי קעקוע ואני אוהב את זה – אז בפעם הבאה שאתם נתקלים במישהו עם קעקועים – תנו לו הרבה הרבה כבוד!
ותגידו לו שאין לו מספיק..

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB