מקס וורט – סטודיו חדש לאמנות הקעקועים בתל אביב 2022

קעקועים תל אביב פאן האוס – FUNHOUSE TATTOO – MAX WERT 
רעידת אדמה בעולם הקעקועים – מקס וורט אחד האמנים המוכרים ביותר שעבד בסטודיו קיפוד שגידל בתוכו אמנים רבים, סטודיו ותיק וטוב מאוד בעל מוניטין רב שנים בעיר תל אביב.
מקס וורט – עבד בם כ 13 וחצי שנים ורכש המון ידע וניסיון לצד הידע שהביא עימו מהילדות, מקס למד אמנות באקדמיה ומצא עצמו נמשך לאמנות הקעקועים,
וורט מביא בשורה חדשה לעולם הקעקועים של ישראל 2022, אחרי שנים רבות בעזרת שני חברים טובים רועי ודידי הוא מקבל החלטה לעזוב את מקום עבודתו ולפרוץ את כל הסטנדרטים שטרם נראו בישראל,
סטודיו FUNHOUSE לקעקועים במרכז  הוקם עם המון אהבה לעולם האמנות  ולכן הסטודיו מעוצב עם תקרה גבוהה, מזכיר מעט מוזאון אבל מרגיש כמו בית, על הקירות בסטודיו לקעקועים פאנהאוס תלויים הציורים של מקס – הם מרהיבים ביופיים כך שתוכלו לבקר בסטודיו גם אם בא לגם לראות גלריית ציורים מדהימה וחדשה בתל אביב.
הקעקועים הם לגמרי בונוס שם, אם תזרמו עם הראש האמנותי של הצוות אתם נכנסים לחוויה מעולם אחר. לא משהו שהיכרתם, בניגוד להרבה סטודיו.ים לקעקועים בתל אביב שלפעמים מרגישים כמו תחנת רכבת בפאנאוס כשמו כן הוא, באים להנות.
קעקוע הוא חוויה שצריך לזכור לטובה לכל החיים, מעבר לכך רצוי להתקשט בקעקוע ייחודי ומקורי כמו שמקס והצוות יציעו לכם.
בסטודיו לקעקועים בתל אביב ברחוב אלנבי 36 מתמחים בסגנונות רבים בניהם: קעקועים ריאליזם שחור אפור וצבעוני, קעקועים ניו טרדישיונל, קעקועים ניו סקול, קעקועים אנימה, קעקועים מצויירים, קעקועים אבסטרקט, קעקועים טראש פולקה, קעקועים בלאק וורק, קעקועים צבעי מים, דארק, פיין ליין ועוד.
את מקס וורט אתם חייבים להכיר.

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB