קעקועים בירושלים 2021

קעקועים יפים בירושלים,
איך בוחרים סטודיו לקעקועים או מקעקע בעיר ירושלים בשנת 2021 כאשר כל האינסטגרם שלכם מפוצץ קעקועים יפים? אם אתם לא מתפשרים ובקשתם סטודיו לקעקועים ברמה הכי  גבוהה בירושלים הגעתם לסקינקס וזה בדיוק המקום הנכון.

אז איך עושים קעקוע בירושלים? מה השלבים הנכונים? דבר ראשון נכנסים לקבוצה בפייסבוק “מדברים קעקועים”  כדי לבקש המלצה. הקבוצה מתעדכנת בכל הקעקועים הכי חדשים ומפורסמים שם המקעקעים הטובים ביותר בישראל, אנחנו כמובן מאוד מומלצים שם על בסיס ביקורות אמיתיות של ירושלמים שכבר הספקנו לקעקע. דבר שני אחרי שביקשתם המלצה גם מצוות פורטל אינקמי– המקעקעים המומלצים של ישראל 2021 , תעקבו אחרי עמוד האינסטגרם שלנו סקינס קעקועים ירושלים הבירה. ירושלים עיר תיירות כבר שנים רבות ותרבות הקעקועים הגיעה גם לשם. הרבה ירושלמים מחפשים מקעקעים טובים בירושלים ולפעמים לא יודעים איך לחפש שהרי אנחנו יודעים שמקעקע בוחרים נכון רק על פי הסגנון שהוא מקעקע. רוב התושבים הירושלמים מצאו את עצמם נוסעים לערי המרכז לחפש אחרי מקעקעים מוכשרים מאוד, רמת הקעקועים עלתה מאוד בשנת 2021 יש ציוד חדש, דיו חדש, מדפסות חדשות ואמנים ברמה בינלאומית. אצלנו בסטודיו אנו דוגלים בעבודות, קעקועים מושקעים ולכן לעשות קעקוע טוב בירושלים זה תהליך לא קצר. אתם חייבים להבין שמדובר באומנות על הגוף שלכם לכל החיים וכל האחריות לביצוע היא שלנו לכן חשוב לנו לתת לכם את הקעקוע ומקעקע הכי מומלצים ויפים בעיר ירושלים הבירה. 

מקעקעים טובים זה לא דבר שקל למצוא במיוחד בערים רחוקות מהמרכז, יצא כך שרוב המקעקעים הטובים בישראל התרכזו בערי המרכז וירושלים סבלה מחוסר באמנים גדולים, בשנת 2021 הצטרף טימותי הפטס המקעקע הגאון לסטודיו סקינקס בירושלים, טימותי למד אצל המאסטר עידו בוטבול, בסטודיו בעקבות הלימודים הוא מקעקע קעקועי קאברים ומכסה את כל הקעקועים הדהויים שמגיעים לסטודיו, אם יש לכם קעקוע שהוא ישן או דורש חידוש אתם מוזמנים לשבת עם טימותי.

סטודיו סקינס בירושלים נפתח כבר לפני כמה שנים ע”י ויטלי. ויטלי שוחר אמנות ומנהל את הסטודיו ביד רמה תוך הקפדה על סטריליות שיא, מילוי הצהרות בריאות, ליוי של הלקוחות עד בחירת הקעקוע המתאים. 

לדברי ויטלי “בסטודיו לקעקועים בירושלים אנחנו משתדלים לעשות רק אמנות, הלקוחות מגיעים אלינו עם רעיון ולפעמים עם ציור שהם אוהבים ולפעמים גם עם קעקועים שכבר בוצעו על אחרים, אנחנו מתעקשים לראיין כל לקוח, שואלים את כל השאלות, בודקים את המוכנות לקראת הקעקוע ובעיקר מסבירים ללקוח שקעקוע זה לא דבר זול והוא נשאר לכל החיים. חשוב לנו מאוד לעשות קעקועים ברמה גבוהה ומקוריים. בסקינס ירושלים אנחנו נתאים עבורכם את המקעקע הנכון על פי הרעיון שלכם.

קעקועים ריאליסטים בירושלים זה רק בסטודיו סקינס, הסטודיו המוביל בסגנון, תרבות הקעקועים בירושלים הולכת ומתפתחת ואם תרצו לפגוש קעקועים היפים ביותר של 2021 בעיר ירושלים, זה יקרה רק אם תגיעו ותפגשו את טימותי ויטלי והצוות.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB