מקעקע מומלץ בתל אביב

מקעקעים מומלצים בתל אביב של שנת 2021 ובקרוב גם 2022 לא פשוט למצוא אך יחד עם זאת החיפוש אחר מקעקעים או קעקועים מומלצים בתל אביב הוא כייפי ואנחנו כאן עם רשימת מכוני הקעקועים הכי טובים בתל אביב .

בכתבה זו נמליץ לכם על שלשה מכוני קעקועים מסודרים בתל אביב שכל העיר מכירה וממליצה עליהם,

סטודיו לקעקועים במרכז דיפרנט פולסס, בית מארח אמנים מהעולם – הוא סטודיו בתל אביב שמארח אמני קעקועים מכל רחבי הגלובוס שמתמחים בסגנונות שלא ניתן למצוא בישראל, האמנים האורחים מגיעים לשלשה חודשים ולפעמים רק ל10 ימים וכדי להתקעקע אצלהם צריך לעקוב אחרי הלוז של הסטודיו

סטודיו ארט בוקה בנווה צדק תל אביב הוא סטודיו מיוחד וקסום. בסטודיו מתעקשים על עיצובים מקוריים הסטודיו לקעקועים ממוקם בשכונת נווה צדק המושלמת ומארח מתקעקעים מכל הארץ, שמה של הבודהה הולך לפניה.

סטודיו גון בוי תל אביב – רשת מכוני הקעקועים של גון בוי מוננה ככמה עשרות מקעקעי על בסגנון הריאליזם. בתל אביב סטודיו גון בוי נחשבים לטובים ביותר בתחומם .

אז כן מקעקעים טובים בתל אביב זו משימה קשה אבל בהחלט הגעתם למקום הנכון, אנחנו נעזור לכם באמצעות הקבוצה “מדברים קעקועים” למצוא את המקעקע שלכם לאחר שתקראו ביקורות אמיתיות ודרוג שח חברי קהילה ותיקים.

המקעקעים המומלצים ביותר בתל אביב מפוזרים בכל חלקי תל אביב מהצפון לדרום, אם תיכנסו לאזור של תל אביב באתר שלנו תקבלו רשימה מסודרת ומעודכנת של מכוני קעקועים הנושאים את כל האחריות על הקעקוע הבא שלכם. מכוני הקעשועים בתל אביב המופיעים ברשימת המכונים המומלצים עומדים בכל תנאי הסטרליזציה המחמירים ביותר.

חשוב מאוד לבדוק אם הסטודיו מפוקח ומבוקר ע”י משרד הבריאות.

ליחצו על הבאנר כדי להצטרף לקבוצה

 

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB