סגנונות קעקועים – קעקועים ריאליסטים 2021

סגנון קעקועים ריאליסטים – תלת ממד 2021 הסגנון הזה אינו אחיד וקיימים סוגים שונים של קעקועים בתלת ממד ריאליזם. 

בעבר ציורו ציורים ידניים על דף שניסו לייצר אשליה אופטית ולהיראות תלת ממדיים. על מנת לצייר בטכניקה הזאת צריך לדעת לצייר בצורה ריאליסטית (יחסית) ולהבין בפרספקטיבה – חשוב להבין שזוהי מיומנות שנרכשת עם התמדה לשנים וזמן קעקועים ארוך מאוד. לכן משמעות וותק המקעקע היא חשובה מאוד כמו כן יכולות הציור שלו, אם החלטתם לבחור בקעקוע ריאליסטי תבקשו קודם לראות ציורים של המקעקע .

הסוג השני הוא קעקועים באמצעים דיגיטליים מה שלרוב קורה היום בכל מכוני הקעקועים הנחשבים.

לרוב ניתן לראותאת האמנים בוחרים בדמויות שונות דו ממדיות, עם צביעה מיוחדת קווי מתאר והצללות עמוקות ומה שמטורף בכל זה שאם תסובבו את הקעקוע ב 360 מעלות תמיד תראו את הקעקוע מזוויות שונות לכל זוית יש משמעות עמוקה אחרת.

קעקועים ריאליסטים ב2021 תלת ממדיים כבשו את עולם האמנות הפכו לפופולאריים מאוד בקרב קהל המקועקעים בעולם גם אמנים צעירים וותיקים מתנסים בסגנון והטכנולוגיה המתפתחת פתחה צוהר להרבה ציירים להשתלב בעולם הקעקועים. על הטכנולוגיה אחראים חברת אינקספייט שמספקת מדפסות מיוחדות למקעקעים שמדפיסות את הסקיצה בשלמותה, מה שנותר להם הוא להבין את טכניקות הציור, להתחבר בנשמתם לקעקוע ולקעקע . סגנון קעקוע ריאליסטי מאפשר לבחון כמה צדדים של קעקוע מסוים ולתת תחושה של חיים ותזוזה בקעקוע.. סגנון הדמויות\האובייקטים עשוי להשתנות בין אמנים שונים. המשותף בין כולם הוא חזות ציורית שמאפשרת הבחנה של הטקסטורה, עיפרון או מברשות. 

צוות אינקמי נוסע בכל רחבי ישראל על מנת לאתר את האמנים הגדולים של הסגנון

כדי למצוא את מכוני קעקועים מצטיינים בריאליזם בתל אביב הקליקו ותוכלו למצוא ברשימה המתעדכנת בכל קעקוע שנולד לאויר העולם ועל מנת לבחור את המקעקע הריאליסטי הטוב ביותר- הצטרפו לקהילת הקעקועים והמקעקעים הרישמית  של ישראל – “מדברים קעקועים”

מכוני קעקועים מצטיינים בריאליזם

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB