סטודיו לקעקועים ארט בוקה תל אביב

ארט בוקה – סטודיו לקעקועים בנווה צדק תל אביב שבא לדבר בשפה של 2021, קעקועים זה סמל לחופש ולאהבה, לעיצוב קעקועים של שנת  2021 יש אמירות אינסופיות והאמנים של ארט בוקה באו להרעיש.

את סטודיו ארט בוקה מנהל עומרי דובוסק , אוצר אמנות מושבע, בן לשושלת משפחתית משובחת שחונכה על תרבות אמנות גבוהה. עומרי דובוסק יודע לזהות אמנים ממרחק רב וכך זיהה את ששת אנשי הצוות הפעילים בסטודיו.

סטודיו לקעקועים ארט בוקה בנווה צדק ממוקם ברחוב יהושע התלמי 4, בלב שכונת נווה צדק השמחה והצבעונית, מסביב לכל המסעדות, הגלריות, חנויות בגדים, תכשיטים ועוד תוכלו לפגוש את אידן, שיר , מיכל, תומר, עידן וייס האמן הגדול של תל אביב ועוד מגוון אמנים בשלל התמחויות.

כל המקעקעים בסטודיו ארט בוקה נבחרו בקפידה , הם החלו את דרכם כתלמידים צעירים  לצד עומרי ועידן, למדו את כל סודות האמנות הגבוהה וכך הם מקעקעים קעקועים יפים חצופים שלא מתפשרים. כל אחד המקעקעים הטובים של תל אביב 2021 שנמצאים בסטודיו ארט בוקה הם אמנים עם חלומות גדולים ואהבה עזה לתרבות הקעקועים. הרי תחשבו שהקעקוע שונה מציור ונשאר לנצח על גוף האדם, אותם מקעקעים אמנים, ישבו איתכם , יתחילו בראיון קצר לגבי הקעקוע שתרצו לעשות ויכינו לכם את סקיצה אישית ומקורית כיאה למקעקעי על. 

לעשות קעקוע בתל אביב זה ממש כמו לקפוץ לקפה עם חברים, בסטודיו ארט בוקה ככה בדיוק תרגישו, מי שתקבל את פניכם זו הבודהה המדוברת בכל תל אביב. מנהל הסטודיו יציע קפה או שתייה קלה, קבלת הפנים החמה כבר תכניס אתכם לאווירה של חופש שהרי כל קעקוע הוא סמל לחופש מסויים, חופש הביטוי והחופש לתקשר, אנחנו מתקשרים בעזרת הקעקועים שלנו.

סטודיו לקעקועים ארט בוקה 2021 בתל אביב  בניהולו של עומרי דובוסק מקפידים על ניקיון וסדר מופתי, במיוחד בימי מגפת הקורונה מקפידים בסטודיו על מיעוט מבקרים ומארחים את המתקעקע בלבד מה שהופך את החוויה לאישית יותר. 

סטודיו ארט בוקה בנווה צדק חזקים מאוד בשירות ובמיוחד באמנות. אל תבקשו מהם להעתיק קעקוע קיים, תבקשו מהם לצייר לכם משהו חדש, האמנים של ארט בוקה נולדו כדי לצייר מתוך הסיפורים שלכם, יש כאלה שיגידו שהם חצי פסיכולוגים, לא טעיתם, עידן וייס מספר שהוא חצי פסיכולוג, במשך שנותיו כמקעקע הוא שמע אין ספור סיפורים של מתקעקעים ומצא פתרונות לחלקם, בזמן הקעקוע המקעקע והלקוח משוחחים והופכים לחברים לשעות הקרובות, המקעקעים של ארט בוקה הם חברים טובים ומקעקעים גדולים. 

סטודיו לקעקועים ארט בוקה מומלץ קבוצת הפייסבוק “מדברים קעקועים” 

ו “אינקמי”  פורטל הקעקועים של ישראל .

אם אתם מחפשים מקעקעים מומלצים בתל אביב של 2021 ולא רוצים להתפשר צרו קשר – כתובת מכון יהושוע תלמי 4, נווה צדק, תל אביב.

 טל . 072-3384104

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB