פירסינג בנהריה

צוות אתר אינקמי הלך ובדק את מצב הפירסינג בנהריה , שם פגשנו את ג’וני הפירסר של סטודיו אנגרי וולף סניף נהריה.

כמו תמיד שאבנו כל טיפת מידע שאפשר לקבל על עולם הפירסינג בכלל ועולם הפירסינג בנהריה בפרט .

ישבנו עם ג’וני והבנו שהפירסינג בנהריה היה משהו מאוד מקובע עד לשנתיים האחרונות.
היה ניתן לראות פה בעיקר פירסיניגים מסוג – הליקס , טראגוס וטבור. במקרים נדירים היה ניתן לראות נקבים של נזם.
והיום עולם הפירסינג בנהריה הוא מדהים, מלא בצבעוניות וסגנונות חדשים של פירסינג שפרצו אל התודעה של העיר.
ניתן לראות יותר ויותר סוגים של פירסינג ואנשים המקשטים את גופם בשלל עגילי פירסינג מעוצבים. זה בהחלט עושה טוב על הלב לראות זאת.

ג’וני, הפירסר הראשי והמקצועי של רשת אנגרי וולף שמח לספר לנו ולתת לנו מידע על סוגי עגילי הפירסינג הקיימים:
פירסינג לברט – עגיל בצורת מוט ישר. בקצה אחד של המוט יש כדור, ובקצה השני יש דסקית מולחמת שטוחה שלא ניתנת לפתיחה. הדיסקית נועדת לצמצם חיכוך או פגיעה באזורים צפופים. מתאים בעיקר לפירסינג באזור השפתיים , הליקס, טראגוס, אבל לא רק. שיטת הסגירה והפתיחה של הפירסינג היא בהברגה של הכדור. והעגיל הזה מתאים כעגיל ראשוני לרוב הפירסינגים .
חשוב מאוד לשים מוט כעגיל ראשוני על מנת לתת לאזור להחלים בצורה הטובה ביותר. ללא אינפקציות וזיהומים וללא ה”גולה” המוכרת שאנו רואים לרוב אצל אנשים אשר בוצע להם פירסינג ראשוני בחישוק\פרסה.

פירסינג מסוג ברבל (Barbell) – עגיל בצורת מוט ישר שבקצותיו ישנם כדורים. שיטת הסגירה והפתיחה של הפירסינג היא בהברגה. ברוב המקרים שני הכדורים ניתנים להורדה/החלפה ולפעמים רק צד אחד. פירסינג זה אידיאלי לביצוע בלשון\פטמה

עגיל פירסינג בצורת חישוק/טבעת לחץ – בדרך כלל הסגירה תהיה ע”י כדור בעל גומות משני צדדיו, הלחץ שמפעיל חישוק המתכת שומר על הכדור במקום. ללא הכדור לא ניתן לסגור את החישוק. הוא מעוצב באופן שמקשה על סגירה ופתיחה דווקא כדי לצמצם התעסקות מיותרת עם הפירסינג . כדי לפתוח את טבעת הלחץ יש לדחוף את הכדור החוצה, וכדי לסגור צריך לדחוף את הכדור פנימה. בכל אופן, מומלץ לפנות לפירסר שיעשה זאת עבורכם כדי למנוע פציעות לא רצויות ופגיעה באזור הפירסינג

עגיל מסוג קליקר – פירסינג בצורת חישוק שנסגר בקלות .

עגילי פירסינג בצורת חישוקים – מתאימים כעגילים לאחר החלמה ברוב המקרים למעט אזורים מסוימים בהם באמת ניתן לבצע פירסינג ראשוני עם חישוק\פרסה. לדוגמא, פירסינג ספטום, אשר מצריך עגיל שהוא פרסה\חישוק כעגיל ראשוני בגלל המבנה של האף שלנו .

מעבר לעגילי הפירסינג הרגילים, ניתן לראות גם פירסינג מסוג דרמל
בשונה מסוגי פירסינג אחרים, דרמל הוא פירסינג שמושתל מתחת לעור עם כניסה בצד אחד ובלי יציאה מצד שני. מורכב מבסיס (עוגן) וסוגר. שיטת הסגירה של הפירסינג היא בהברגה. היתרון של הדרמל הוא שזמן ההחלמה שלו הוא מהיר יחסית וניתן למקם אותו כמעט בכל מקום בגוף.
חשוב מאוד לבצע אותו במכון מסודר בעל ניסיון בפירסינג בכלל ודרמלים בפרט.

בכל מקרה בכל ביצוע פירסינג בנהריה  חדש, רצוי וכדאי לגשת לפירסר מקצועי לביצוע הפירסינג ולבחירת סוג העגיל המתאים. כמו כן, גם בהחלפת סוגי עגילי פירסינג לאחר החלמה.

אתם מוזמנים ללכת ולהתחדש בפירסינגים עם עגילים מעוצבים אצל ג’וני הפירסר המעולה מסטודיו אנגרי וולף בנהריה.

שתפו אותנו בקבוצות הפייסבוק שלנו מדברים פירסינג ו- מדברים קעקועים, בפירסינגים החדשים שלכם.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB