כולנו רוצים קעקועים יפים. איך דואגים לקעקוע יפה?

קעקוע נשאר עליך כל החיים. איך תבחרו קעקועים יפים?

קעקוע הוא ציור, שרטוט או כתובת המוחדרת באמצעות דיו לשכבות העמוקות של העור. האמנות המופלאה הזו מלווה אותנו מהעת העתיקה ועד ימינו, בעשורים האחרונים הפופולריות של ציורי הגוף תפסה תאוצה וההערכה לאמנות זו רק גדלה ומתפתחת מיום ליום, ניתן לראות כיום שהקעקועים נפוצים אצל כל שכבות האוכלוסייה ובכל פינה ניתן להיתקל בקעקועים מיוחדים.

התהליך בדרך לקעקוע המושלם

מתחילים בבחירת סטודיו אמין, סטרילי ומומלץ, היום גלריית הקעקועים של כל סטודיו נגישה וניתן להתרשם ממקצועיות המקעקעים והסגנון בו הם מתמחים טרם ההגעה לסטודיו. מומלץ, להיכנס

ביצוע: דני גינצבורג. ג’ון בוי טאטו

לגלריות הקעקועים של אתר אינקמי – פורטל הקעקועים והפירסינג והתרשם ממגוון אדיר לרעיונות לקעקועים יפים ומיוחדים. כמובן שלפני שתתחילו בקעקוע עצמו יתבצע ייעוץ עם המקעקע/ת וכך תוכלו לגבש יחד את הרעיון הסופי, לעיתים הייעוץ ייערך מראש במועד נפרד ולעיתים הייעוץ ייערך באותו המועד שנקבע לקעקוע לפני תחילתו.

קיימים סוגים רבים של לקוחות וברוב המקרים תוכלו לשייך עצמכם לאחד מהאופציות הבאות – יש לכם רעיון מאוד מגובש וסופי לסקיצה, בין אם מדובר בכיתוב, סמל משמעותי עבורכם או תמונה המסמלת עבורכם זיכרון יקר ערך ומה שנותר הוא לבחור את הסגנון האהוב ובהמלצת המקעקע/ת את המיקום המדויק עבורכם בגוף.

ישנם מקרים בהם יש רעיון שמתבשל אצלכם בראש אך אתם לא יודעים איך בדיוק לבטא אותו ולהפוך אותו לדבר הסופי – ובדיוק בשביל זה המקעקע/ת נמצא כאן בשבילכם, בתהליך סבלני עם הקשבה ואין סוף יצירתיות תוכלו יחד להביא את הרעיון לידי סקיצה סופית.

במקרים אחרים, ידוע לכם שאתם מעוניינים להתחדש בקעקוע אך הגעתם ללא כל רעיון, בקשו מהמקעקעים שיציגו בפניכם את הסקיצות לקעקועים שהם יצרו בעצמם, כך תוכלו לבחור מאוסף של סקיצות מקוריות ולהתחדש בקעקוע מיוחד ויחיד מסוגו, כל אמנ/ית שמכבד את עצמו מקעקע פעם אחת בלבד כל סקיצה מקורית שלו.

סגנונות קעקועים בולטים כיום

קעקוע ריאליסטי – אחד הסגנונות המבוקשים ביותר, סגנון המאופיין בתיעוד רגע מציאותי אחד, זו יכולה להיות תמונה משמעותית של אדם קרוב או תמונה מרגע בלתי נשכח בחייכם, חיה או צמח ייחודי.

קעקוע אולד סקול – סגנון המאופיין בפשטותו, קווי מתאר שחורים עבים ולעיתים בשילוב צבעים בסיסיים. המקועקעים בזמנו היו מלחים ולכן הרוב הגדול הינו קעקועים הקשורים לים ולזכרונות שבחרו המלחים לחרוט על גופם לפני ההפלגות הארוכות.

קעקוע ניו סקול – סגנון שבו זמנית דומה ושונה מהאולד סקול –  מתבטא גם הוא בקווי מתאר בולטים, השוני ביניהם ניכר בשילובי צבעים בולטים ובוהקים יותר, סוריאליזם ושיל

ביצוע: מקס וורט פאנהאוס טאטו

וב ציורים מהדמיון.

קעקוע גיאומטרי – סגנון זה מאופיין בסימטריה ודיוק מקסימלי, בולטים בו השימושים בקווים, נקודות וצורות שונות, לרוב הרעיון מלווה במשמעות נסתרת, כיום נהוג לשלב ביחד עם הסגנון הגאומטרי סגנונות נוספים וליצור מהם קעקוע ייחודי.

לסיכום

קעקועים יפים יכולים לסמל קישוט עבור אחד וזיכרון בעל משמעות רבה עבור אחר כמו כן קיימים סגנונות מגוונים, ישנם מכוני קעקועים רבים ומקצועיים בישראל, ת

בחרו בקפידה את המקעקע/ת שלכם כי היצירה הזו תלווה אתכם מכאן והלאה למשך כל חייכם.

מקעקועים מינימליסטיים לפרויקטים גדולים ומורכבים, אמנות הקעקועים המוערכת פורחת בארצנו, סחפה רבים מאיתנו וצפויה לגדול ולהתפתח עוד ועוד בשנים הבאות.

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB