קעקוע ריאליסטי מחיר

קעקועים ראליסטים  פרצו אלינו ,כאשר סטודיו ג’ון בוי בתל אביב היו הראשונים להבליט את סגנון הקעקועים הזה.

מחיר קעקועים ריאליסטים יכול לנוע בהפרשים של אלפי שקלים על אותה הסקיצה לקעקוע, בסטודיו אחד תקבלו הצעה של אלפיים ש”ח לאריה ריאליסטי ובסטודיו אחר תקבלו מחיר של 3,500 עד 4,000 ש”ח. לפעמים ההבדלים בהחלט מוצדקים אם תרדו לרזולוציות, תוכלו להבין את ההבדלים הגדולים, סטודיו בעל שם עולמי כמו ג’ון בוי קעקועים בתל אביב מבצע קעקועים ריאליסטים בעלי פרטים חדים המחזיקים לכל החיים. ההבדל בין ריאליזם משובח לריאליזם זול הוא לא בהכרח המחיר אלה רמת גימור הסקיצה והקעקוע בעצמו, שימו לב בכמה מחטים משתמש המקעקע.

מחיר סאשן במילה המקצועית הוא מפגש קעקוע ארבע עד שש שעות :

2,500 ש”ח במינימום אצל המקעקעים הריאליסטים הטובים (זאת תדעו רק לאחר בדיקה מעמיקה בעמודי האינסטגרם שלהם וכמובן האם הם מומלצים במדברים קעקועים בפייסבוק),

אצל האמנים הגדולים ביותר מפגש ליום עבודה יכול להגיע גם ל 8,000 ש”ח בקעקוע פרמיום V.I.P – במקרה הזה תקבלו חדר לבד עם האמן ופינוקים לכל אורך היום. תרגישו שהגעתם ליוקרתי ביותר וכמובן שהמוצר הסופי יהיה אלוהי.

ישנם מקעקעים ריאליסטים שמשמשים במחט אחת עבה כדי לקעקע את כל הקעקוע ובחודש הראשון הקעקוע יראה יפה אבל לאחר ההחלמה אתם תבינו שקיבלתם גוש שחור שנראה כמו אריה וכאשר תפגשו אריה ריאליסטי ברמה גבוהה תבינו שהעומק נובע  מהביצוע האמן שהשתמש במספר מחטים רב כדי לקבל פרטים קטנים בעיניים, פרווה אמתית, תנסו לדמיין שאתם צריכים לצייר את זה, ברור לכם שלא תוכלו להשתמש באותו עיפרון כדי לקבל תוצאה חדה במיוחד, כך זה בדיוק בעולם הקעקועים, אמנים אמתיים בעצם מציירים עליכם וזה מה שעושה את ההבדל האמתי במחיר.

לרוב ההפרשים ינועו בין 1,500 ל 2,000 ש”ח בסה”כ, האם זה הסכום שיפריד אתכם מקעקוע מושלם ברמה גבוהה?

את דגל המצוינות של הסגנון הריאליסטי מחזקים בגאון סטודיו גון בוי תל אביב שבו מועסקים רוב אמני הקעקועים הנחשבים בישראל, מהצעיר ביותר ועד אמן העל דני גינזבורג אשר שמו מוכר בכל ישראל ובעולם כולו בשל חדות הקעקועים, יצירתיות יוצאת דופן וטכניקה שתוכלו לזהות מיד כשתראו קעקוע שלו.

גינזבורג הבין שלא יעמוד בקצב הביקוש לשתי ידיו והחל לבחור את האמנים הבאים שיעביר אליהם את תורתו האישית והסודית. סטודיו גון בוי מעסיק אמנים יוצאי דופן בעלי יכולות שלא ניתן לתארן במילים ולא בכדי שמם הולך לפניהם מיום הקמתם.

המחירים בסטודיו ג’ון בוי בעבור קעקועים ריאליסטים הוא לא זול כלל אך הקעקוע שתקבלו יקבל מחמאות רבות בכל פעם שמישהו יראה אותו, המסר שתרצו להעביר יעבור בצורה חדה בדיוק כמו ביצוע הקעקוע.

על מנת לדעת מי המקעקעים ששווים את המחיר שהם דורשים היכנסו לקהילת אוהבי הקעקועים הרשמית מדברים קעקועים 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB