קעקוע מזל מאזניים

מזל טוב לכל בני מזל מאזניים !  קעקועי מזלות הם מאוד נפוצים.
להיות בן מזל מאזניים זו מתנה מהיקום. בני מזל מאזניים הם לא כוס התה של כולם.
מאזניים הוא מרכז גלגל המזלות. זהו הסימן השביעי למחזור המזלות. בנומרולוגיה המספר 7 מציין פרטנר נישואין או זוגיות, שלושת הדברים האלה הם הדבר החשוב ביותר עבור כל מי שנולד במזל מאזניים .
אנשי מזל מאזניים נולדים בין ה -24 בספטמבר ל -23 באוקטובר.

הכוכב הבולט במזל הוא נוגה והיסוד של המזל הוא אוויר. מזל מאזניים הוא שליט האויר.
תאומים ודלי, שגם הם שלטי אוויר מתחברים היטב עם המאזניים.
מה המשמעות של שלטי אוויר?
הם אינם מודאגים מהאגו האישי שלהם אלא מהאגו או מהצמיחה של העולם בכלל. הם כמובן אנשים מאוד פתוחים עם סקרנות עצומה מילדות, מה שהופך אותם לאנשים אינטליגנטים מאוד כשהם גדלים.
לבני המזל יש אינטליגנציה חדה, הם יודעים להבדיל בין הטוב והרע, המלאך והשטן, הלב והנפש ולכן הם עורכי הדין הטובים ביותר של גלגל המזלות (לא מבחינה מקצועית, אלא בחיי היומיום – כמו שהם יודעים לקבל את ההחלטות הטובות ביותר) אם כי יותר מרוב הפעמים תראו בן מזל מאזניים שאינו מסוגל לקבל החלטה. חוסר החלטיות זה הוא רק משום שהם אוהבים לשקול את כל האפשרויות לפני שהם לוקחים אחת. בני מזל מאזניים אהובים על כולם והם הם אנשים יצירתיים מאוד. הם מסתדרים היטב עם תאומים, בני מזל אריה, בתולות, בני מזל קשת, דלי ודגים.
להיות מאזניים זו מתנה. כאשר אתם יודעים על תכונות סימני הכוכבים שלך, אתם יכולים לתפקד טוב יותר. קבוצת הכוכבים שלכם אינה אלא אנרגיה ואתם גם צרור אנרגיה. כאשר אתם מיישרים את עצמכם למקור האנרגיה העליון, אתם מתפקדים עם הפוטנציאל הגבוה ביותר שלכם. לכולנו יש עליות ושפל של חיי היומיום אבל איך שהמזניים תופסים את זה ומאזנים את הדרך החוצה משם, זה הכח האמיתי.
מציירת על העור – מיכל מוסקוביץ
סטודיו -Art Bouquet | ארט בוקה 

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB