שמעתם על קעקועי עפעפיים? תנו לנו לחדש לכם…

קעקועים על העפעפיים… תכירו…
כמו כל כך הרבה מחלקי הגוף שלנו, העפעפיים נועדו להגן. למרות שהם קטנים ולכאורה חסרי משמעות, המנגנונים הללו חיוניים בצורה יוצאת דופן: הם מספקים לחות לעינינו, הגנה מפני סכנות ופסולת, שינה נוחה, היכולת להתחמק אופטית מהבלתי נעים, ועוד שפע של טובות הנאה. אי אפשר לדמיין את חייכם בלעדיהם. ואיך נייפה את מגני העור הזעירים והחיוניים האלה? נקעקע אותם, כמובן.
הנה כמעט כל מה שצריך לדעת על קעקועי עפעפיים.

כמה זה כואב?
העפעפיים עדינים להפליא. למעשה, עור העפעפיים הוא הדק ביותר בגוף. לכן, לא ניתן לגשת לקעקוע עפעפיים באותו אופן כמו למשל לקעקוע בכף היד עור שהוא העבה ביותר בגוף ולכן דורש לחץ מוגבר וחדירה עמוקה יותר. העפעף, לעומת זאת, דורש עדינות עדינה. בעוד שרמות הכאב הן בעיקר סובייקטיביות, עמדה מדעית אומרת שהעפעפיים הם בין חלקי הגוף המייסרים ביותר שקעקעו. שלושה עצבים גולגולתיים עיקריים שולטים בעפעף ושישה מווסתים את גלגל העין.

כמה זה מסוכן ואיך לטפל בקעקועי עפעפים?
כמו בכל דבר בחיים, ישנה רמת סיכון שמעורבת בקעקוע. קעקועי עפעפיים מעלים את ההימור לסיכון מכיוון שהם מסכנים את הפונקציונליות של איבר מרכזי ביותר – כזה שאנחנו מסתמכים עליו כדי ליהנות מהתוצאות המיועדות של קעקוע. אז מלבד פגיעה במחט בטעות ברשתית, מה הם הסיכונים בקעקועי עפעפיים? מחקרים קטנים שנסבו סביב איפור קבוע של עפעפיים נערכו עם תוצאות שהראו שחיקת קרנית במשתתפים שעשו בעבר קעקוע אייליינר. לפיכך, נראה שהסיכון הכרוך בקבלת קעקוע עפעפיים קשור אך ורק לרמת המיומנות והניסיון של האמן שתבחר. מנקודת מבט אסתטית, הסיכון העיקרי הוא פשוט לפוצץ את הקעקוע ולהשאיר את הלקוח עם עפעף כחלחל קבוע.
בנוסף, העפעפיים רגישים מאוד לזיהום מכיוון שכל עין מכילה כ-75 בלוטות שמן. מטבעם, קעקועים הם גם אכזריים וגם חשופים; זה הופך את הטיפול בקעקוע החדש לבעל חשיבות עליונה. זה אומר סבונים היפואלרגניים, מים חמימים, טפיחה יבשה על האזור וקרם המיועד לקעקועים. ללא קרם הגנה, ללא איפור, ללא הרמה של העפעף, משיכה או מגע מוגזם. מומלץ לשמור על העפעפיים נקיים.

האם ניתן להסיר בלייזר קעקועים מהסוג הזה?
אם אתה, כמו רוב האנשים, לא מעריץ של דחיפת חפצים מפחידים לתוך העיניים שלך, אז יותר טראומטי מאשר קעקועי עפעפיים היא הסרתם בלייזר. אף ע”פ שהעפעפיים וגלגל העין עצמו רדומים במשחת קהות עיניים לפני הטיפול, עדיין יש להניח מגנים בין-עיניים מתחת לכל עפעף, ישירות על העין כדי להגן הקרנית מהלייזר. למרות זאת, מכיוון שמשתמשים בלייזרים עדינים יותר עם יצירת חום מינימלית כדי להסיר קעקועים בלייזר מאזור כה עדין, אין ערובה שהקעקוע יימחק לחלוטין.

בסופו של דבר, כל קעקוע הוא סיכון. אבל לא משנה מה, יש רק כלל אחד שנכון באופן אוניברסלי בעולם הקעקועים: בחר בחוכמה – האזור, הסקיצה, והכי חשוב, האמן.
מה דעתכם על קעקועי עפעפיים? שתפו אותנו בתגובות

הצטרפו לקהילת מדברים קעקועים בפייסבוק – שם בטוח תמצאו את המקעקע המומלץ הבא שלכם: https://www.facebook.com/groups/tattootolks

להטבות לחברי הקהילה וקעקועים שווים עקבו אחרי מדברים קעקועים באינסטגרם https://www.instagram.com/talking_tattoos_israel/

תמונות מרחבי הרשת

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB