10 עמודי האינסטגרם של המקעקעים הטובים ביותר בישראל 2022 שאתם חייבים להכיר ומהר

הקעקועים בישראל של 2022 הפכו להיות הדבר החם ביותר כאשר רוצים ללבוש סטייל חדש או להגיד משהו על עצמנו, עשרת המקעקעים הגדולים של ישראל והשמות החמים ביותר בעולם אמנות הקעקועים. מקעקעים טובים נמדדים גם בשל היצירתיות שלהם, לכל אחד המקעקעים שצרפנו לכם, יש יצירתיות ומעוף יוצאים דופן, לכל אחד מהמהמקעים הבולטים של ישראל שווה לעשות עוקב, אם אתם ממש אוהבי קעקועים וחשוב לכם להתעדכן בעיצובים הכי חדשים היכנסו לקהילת אוהבי הקעקועים הרשמית “מדברים קעקועים”, שם תוכלו למצוא את כל השמות של עשרת המקעקעים הגדולים בישראל, הם מומלצים שם הרבה.

דני גינזבורג הוא הבעלים של רשת ג’ון בוי המוכרת בשל אופי הקעקועים והאיכות הבלתי מתפשרת בסגנון הראליסטי. שמם הולך לפניהם בכל מדינת ישראל, ג’ון בוי מוכרים מאוד ורשימת התורים אליהם ארוכה אך ההמתנה שווה בהחלט,

עידו בוטבול הבעלים של סטודיו בוטיק קעקועים בראשון לציון הוא אמן על, מקעקע ותיק בעל סגנון קעקועים מאוד ברור, לצידו צוות אמנים מוכר בכל המדינה.

עידן וייס האמן, הצייר הקנאי לאמנות שיא, תנו לו לצייר לכם, תנו לו לחלום, תנו לו לעוף, עידן מוכר בעיקר בזכות סגנון קעקועי אקס ריי שלו. עידן מקעקע בסטודיו ארט בוקה בנווה צדק תל אביב.

יורי רוחמן, אחד המקעקעים הכי עמוסים שפגשתם, יורי מציל נפשות ואנשים, הוא מתמחה בכיסוי צלקות באמצעות קעקועים בצורה מושלמת, יש לכם צלקת? יורי הוא האדם המתאים לכסות אותה עם קעקוע.

האמן, דני גינזבורג, סטודיו גון בוי תל אביב. 

האמן עידן וייס מסטודיו ארט בוקה תל אביב 

האמן עידו בוטבול מסטודיו בוטיק קעקועים ראשון לציון 

האמנית אנסטסיה שרי מסטודיו גון בוי תל אביב

האמן מקס וורט מסטודיו פאנאוס תל אביב

האמנית שרה סולודקין מסטודיו אנגרי וולף  נהריה

האמן יאן פלדמן מסטודיו גון בוי תל אביב 

האמן יורי רוחמן מסטודיו אינקבוקס חיפה 

האמן דניאל רובשיקין מסטודיו בום טאטו אילת 

  1. האמנית לנה חסין מסטודיו בום טאטו אילת 

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB