Israel Tattoo Convention | כנס הקעקועים הבינלאומי 2023

כנס ופסטיבל הקעקועים והפירסינג 2023

יריד הקעקועים אופנה ואומנות הגוף , חוזר לתל-אביב לביתן 2 בגני התערוכה אקספו תל אביב  ולנו יש קוד קופון INKBON10 עבורכם .

קוד קופון לכנס ופסטיבל הקעקועים בתל אביב 2023 : INKBON10
לרכישת כרטיסים: https://bit.ly/tattoocon23_inkme

הכנס הגדול ביותר בישראל המציג יותר מ 200 אמנים ישראליים ומקעקעים בינלאומיים, בתערוכה יוצגו קעקועים בקטגוריות שונות ויערכו תחרויות בין האמנים המשתתפים בכנס, ביריד הקעקועים השנתי 2023 תפגשו את כל השמות הגדולים בעולם הקעקועים, מבין המציגים, סטודיו ג’ון בוי תל אביב, סטודיו סייבר, האקדמיה למקעקעים ופירסרים בוטיק אקדמי  , סטודיו לקעקועים ופירסינג בראשון לציון בוטיק טאטו והאמן המוביל עידו בוטבול, סטודיו אינקבוקס החיפאי עם האמנים יורי רוחמן ואמיל קופרמן, סטודיו בד איידה עם האמנים הכי מטורפים שפגשתם, צוות אוקסודוס, עדן כליף,בן בליעל, אמנים נוספים שיציגו, סטודיו גידא, אליאב הירש מעכו, רשת אנגרי וולף הצפונית, ואלה רק חלק קטן מהרשימה,

בכנס הקעקועים השנתי תראו קעקועים שונים ותכירו סגנונות חדשים מהארץ ומרחבי העולם,

ביריד  ופסטיבל הקעקועים והפירסינג השנה ישתתפו גם מעצבי אופנה ואקססוריז בסגנונות שיגרמו לכם להתרגש, את חלקם אתם מכירים ויש אמנים חדשים לחלוטין, שווה לכם להגיע ולראות, גם לילדים יהיה מה לעשות, דוכן תעתועים משוגע גם בשביל הקטנטנים.

עוד ביריד: בר אוכל, הופעות חיות של להקות מצוינות שינגנו מוסיקה חיה ,הופעות מטורפות  ,בר אלכוהולי, יריד נוסף  לקניות אופנה אקססוריז ועוד.

רוצים להתקעקע ביריד? לקביעת תור לקעקוע מוזמנים להיכנס לעמוד האינסטגרם של אינקמי ונוכל להפנות בפרטי לאומן לצורך יעוץ,מחיר וכו’.

בואו להנות ממוסיקה טובה, בירה קרה וכמובן קעקועים!!!

שאלות? 072-3384030

 

The official Tattoo Convention of Israel.
Next event: 19-20 MAY 2023
Expo Tel-Aviv.

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB