סגנון קעקועים ריאליסטים 2023

סגנון קעקועים ריאליסטים 2023

אחד מסגנונות הקעקועים הפופולאריים והמבוקשים כיום, בקרב אוהבי הקעקועים, הוא הסגנון הראליסטי. מה זה קעקועים ראליסטים, למעשה?

סגנון קעקועים ראליסטים. ביצוע דני גינצבורג
סגנון קעקועים ראליסטים. ביצוע דני גינצבורג

קעקועים בסגנון ראליסטי, הידועים גם בשם קעקועים פוטוריאליסטיים, הם סגנון קעקוע שמטרתו לשכפל את המראה של צילום או תמונה מציאותית. סגנון זה של קעקוע דורש רמה גבוהה של מיומנות ותשומת לב לפרטים כדי ליצור עיצוב המייצג במדויק את הנושא המקועקע.

קעקועים ריאליסטיים יכולים להיעשות בשחור ואפור או בצבע, והם משמשים לעתים קרובות ליצירת פורטרטים, נופים, בעלי חיים או תמונות מציאותיות אחרות. האמן ישתמש בהצללה ובפרטים עדינים כדי ליצור אפקט תלת מימדי, שיעניק לקעקוע איכות מציאותית.

כאשר בוחרים אמן קעקועים המתמחה בקעקועים ראליסטים, חשוב להסתכל על תיק העבודות שלו כדי לראות אם העבודה שלו תואמת את הסגנון שאתם מחפשים. חשוב גם לתקשר בצורה ברורה עם האמן לגבי החזון שלך לגבי הקעקוע, כולל כל פרט או אלמנט ספציפי שאתם רוצים לכלול.

הנה פירוט על כמה טכניקות פופולריות המשמשות בסגנון הקעקועים הראליסטים 2023:
קעקוע דיוקן: זה כרוך ביצירת דיוקן אמיתי של אדם, לעתים קרובות אדם אהוב, דמות מסרט או מסדרת טלוויזיה או סלבריטי.
קעקוע של בעלי חיים: זה כולל יצירת תמונה מציאותית של חיה, כגון אריה או נמר.
קעקוע בטבע: זה כרוך ביצירת תמונה מציאותית של נוף טבעי, כגון רכס הרים או יער.

קעקועים ריאליסטים ב2023 כבשו את עולם האמנות הפכו לפופולאריים מאוד בקרב קהל המקועקעים בעולם.  גם אמני קעקועים צעירים וגם וותיקים מתנסים בסגנון הראליסטי. העלייה בפופולאריות של הסגנון הכניסה הרבה מאוד ציירים ראליסטים לתוך עולם הקעקועים. בנוסף, התפתחה טכונולגיה בתחום הקעקועים, המאפשרת להגיע לרמת דיוק גבוהה ביותר במיוחד בסגנון הקעקועים הראליסטיים. על הטכנולוגיה אחראית חברת אינקספייט שמספקת מדפסות מיוחדות למקעקעים שמדפיסות את הסקיצה בשלמותה, מה שנותר למקעקע הוא להתמקד בדיוק הביצוע תוך שימוש בטכניקות ציור ראליסטי. סגנון קעקוע ריאליסטי מאפשר לבחון כמה צדדים של קעקוע מסוים ולתת תחושה של חיים ותזוזה

סגנון קעקועים ראליסטים. ביצוע דני גינצבורג
סגנון קעקועים ראליסטים. ביצוע דני גינצבורג

בקעקוע.. סגנון הדמויות\האובייקטים עשוי להשתנות בין אמנים שונים. המשותף בין כולם הוא חזות ציורית שמאפשרת הבחנה של הטקסטורה, עיפרון או מברשות.

קעקועים ריאליסטיים דורשים רמה גבוהה של מיומנות ותשומת לב לפרטים, ואם תדאגו לבצע את הקעקוע אצל אמן המתמחה בסגנון הראליסטי. תוכלו לקבל עליכם יצירת אומנות מדהימה. חשוב לציין שהמחיר של קעקוע ראליסטי איכותי הוא יחסית גבוה, בהשוואה לסגנונות אחרים. המחיר של קעקוע ראליסטי נובע מכך שנדרשת מיומנות גבוהה ומקצועיות מהמקעקע. ובנוסף, זמן הקעקוע ארך יותר על מנת שיהיה ניתן לדייק ככל האפשר בפרטי הקעקוע

צוות אינקמי -אתר הקעקועים של ישראל. איתר עבורכם בכל רחבי הארץ את אמני הקעקועים הטובים והמוכשרים ביותר בסגנון הקעקועים הראליסטים.

כדי למצוא את מכוני קעקועים מצטיינים בריאליזם בתל אביב הקליקו  ותוכלו לצפות ברשימה המתעדכנת בכל קעקוע חדש שבוצע.

על מנת לבחור את המקעקע הריאליסטי הטוב ביותר- הצטרפו לקהילת הקעקועים והמקעקעים הרשמית  של ישראל – “מדברים קעקועים”

לכל שאלה או ייעוץ בנושא קעקועים, אתם מוזמנים לפנות לצוות אינקמי – מדברים קעקועים:
בוואצאפ: http://bit.ly/2ZeaFv1
או בטלפון: 072-3384028

אהבתם את הכתבה? שתפו!

כתבות נוספות

INKME VIP

הצטרפו עכשיו למועדון החברים של INKME ומדברים קעקועים

הטבות והפתעות מיוחדות לזמן מוגבל!

מעוניינים לעשות קעקוע?
מלאו את הטופס ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם!
Maximum file size: 7 MB